<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blev ju inte flakning riktigt på ramen det är nån annan specialare som lackarkompisen gjorde..men blev ju faktiskt rätt unikt men därimot resten kommer att bli flakning..om jag fattade honom rätt kommer det att bli blåflakade kåpor och tank m.m..sen gjör säkert motivet på den sitt till.. men är ju ute efter ett udda crazy stuk
blir nog ett garagebesök ikväll oxå <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om motivet blir vad jag börjar gissa på så kan jag tipsa om den här
ljudämparen från norscand. den har ett lagom smattrigt ljud.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt! Det syns tydligt att det är guld i lacken. Ska bli spännande att se den live och dessutom lär den gnistra rejält i solen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->får hoppas det ser kul ut i solskenet..självklart spännande med tanken så småningom... men det är ju bara att kämpa nu..åhlensutställningen kommer allt närmare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har bestämt mig för att använda det här styret så länge tills jag löst hur jag ska få till styröverfall till det breda styret..blir ju inte så illa detta heller..
håller på att passa in lite andra pryttlar oxå...bl.a ska det borras hål i den fina istrumentplåten tture hjälpte mig med.. sen blir det polering av den..
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan vad sugen man blir att skruva när man ser dina bilder .blir nog så snyggt när tanken o kåpor kommer på .tycker styret passar super . <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->flakning är som metallflakes som ligger i lacken och gnistrar vackert
ett smakprov på flakning, detta var lackarkompisens golf han lackade den i fjolvåras.. förstora bilden så ser du hur det skimrar om lacken hoppas det lyckas lika fint på min crazytype..
<!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lackar-Emil kämpar på med min flake, har ju fått ett MMS med en snyggt blåflakad tank igårkväll är ju tyvärr borta så jag kan inte vara med å se hur det hela växer fram..men börjar förstås känna mig ruskigt nyfiken men känner jag Emil rätt så blir det kanon... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->offtopic När jag gick i skolan så lackade jag min miniräknare i grön "glowbee"
Det var väl steget grövre än flake
Jag höll på att klarlacka ihjäl mig innan det blev slätt
Om jag hittar den så ska jag lägga ut en bild jag tror jag vet var den finns <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På tal om e-type...höll i ett sådant hjul igår, när jag försökte montera ihop min fs1a....och det hjulet har varit i min ägo, utan att jag vetat om det....o för övrigt : fs1a ramen, eller mopeden i sig...stackars moped! <!-- </EdIndex> --></div>