Vädret..
Här öppnade sig himlen totalt i morse, översvämmningar överallt, gräsmattan var plötsligt ett hav och det kom in vatten överallt, men nu börjar solen titta fram igen.
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
Första fartyget jag sett på det här forumet. Lastfartyg ser ut som pråmar numera bara gjorda för att lasta i.
Gamla fartyg kan vara hur vackra som helst. Ju äldre desto bättre. Det var bättre förr. Eller ju förr desto bättre...
Jag var ute och gjorde packning till pipen för en jeepdunk och då blev det alldeles svart och sen kom p*helvetet så det vara bara att plocka ihop grejjerna i all hast och gå in
Nu ska jag sätta igång en gryta potatis åsså tror jag det står en oöppnad sillaburk i kylen....
Gamla fartyg kan vara hur vackra som helst. Ju äldre desto bättre. Det var bättre förr. Eller ju förr desto bättre...

Jag var ute och gjorde packning till pipen för en jeepdunk och då blev det alldeles svart och sen kom p*helvetet så det vara bara att plocka ihop grejjerna i all hast och gå in

Nu ska jag sätta igång en gryta potatis åsså tror jag det står en oöppnad sillaburk i kylen....

- pangerva
- Forumsponsor
På Tjörn fick vi bara någon knapp mm. Tittade ner i tunnan som samlar regnvatten och det var bara några centimeter i botten, borde ha kommit så att tunnan blev halv, dvs ca 50 cm.Johan Lat skrev:Här öppnade sig himlen totalt i morse, översvämmningar överallt, gräsmattan var plötsligt ett hav och det kom in vatten överallt, men nu börjar solen titta fram igen.

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Kolla klart.se ---> nederbörd ---> världen så ser man att lågtrycken från väster nu tar en något sydligare bana än för ett par veckor sen så nu är det tillbaka till det *växlingsrika normalvädret*
*v... = jag bara skojar lite med meteorologerna som jobbar febrilt med att hitta ord så vi ska vara nöjda med vädret
*v... = jag bara skojar lite med meteorologerna som jobbar febrilt med att hitta ord så vi ska vara nöjda med vädret

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: