Vad har ni för väder?
-
Re: Vad har ni för väder?
Må behovet av snöpinnar utebli i vinterTolvNollNio skrev:17 grader och solskenInte en snöpinne i sikte!

Har inte sett några snöpinnar idag jag heller, dock bara +15 men för något år sedan eller två skrapade jag rutan på morgonen samma datum.

Rusta på Torp, U-valla hade fått fram en massa julbelysning iaf...
/ P

Rusta på Torp, U-valla hade fått fram en massa julbelysning iaf...
/ P
Torp, där var jag också i dag 

Jaha, se där ja.HSE skrev:Torp, där var jag också i dag

Jag fick ta en lite snabbsväng dit ner å köpa mig bromsklossar bak, närmaste stället 3mil bort tog 272:- mer än vad de gjorde på Biltema så några extra mil och inköp av lite annat smått när man ändå
var där rymdes i budgeten.
Såg dessutom att det var en stor bakluckeloppis där men den hanns tyvärr inte med. :/
Bromsklossarna var det iaf inte förtidigt att byta:

Av någon anledning så pekade å tittade folk på min 9-5'a utan för Biltema också..

/ Patrik
Jag var faktiskt också inne på Biltema och köpte en flexdel till avgassystemet på grabbens bil. Svetsade dit den efteråt, delen som sitter mellan Katalysatorn och avgassystemet. Loppisen besökte jag och köpte Puch tanken som jag visade på annan plats...
Blåsigt, på gränsen till storm i byarna och häftiga regnskurar till och från idag, lugnat sig i kväll.
- GlobalNomad
Börjar bli alldeles för kallt nu
, så nu drar jag till Thailand i 7 månader
. Kommer tebaks 1 maj
.

-71 Zundapp KS50
-32 Ford Roadster (350/350)
-32 Ford Roadster (350/350)
Blåsigt och regnet vräker tidvis ned i dag också men 15 grader varmt är inte så illa. Så jag längtar inte alls till Thailand. Men jag är riktigt glad över att taket är helt klart nu 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Trevlig resa! 1 maj är alldeles lagom till mopedsäsongen.GlobalNomad skrev:Börjar bli alldeles för kallt nu, så nu drar jag till Thailand i 7 månader
. Kommer tebaks 1 maj
.

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
GlobalNomad skrev:Börjar bli alldeles för kallt nu, så nu drar jag till Thailand i 7 månader
. Kommer tebaks 1 maj
.
Inte så dumt alls, då slipper du träffa den vita Djävulen.
Regnat något otroligt i natt, blivit en en sjö på grannens åker nu
Gått från att vara väldigt torrt till motsatsen på ett par dagar... 9,5 grader ute så det blir väl snart dags att sätta på värmen i huset. Köpte en pall värmepellets till från Bauhaus, de har ett specialerbjudande i Göteborgsvaruhusen nu, tar 24,95 säcken 

+13 och full sol så det blir hojåka i dag också
Det ska visst bli fint hela veckan och sedan regn nästa helg.

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Sola skiner! Idag ska 36an ut ur logen så jag får ut 190n. Den ska få sig en översyn och service om några dagar så att jag kan besikta den. Börjar få ont om bilar..
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
RAGNARÖK MK NERIKE
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
RAGNARÖK MK NERIKE
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Fint höstväder idag. På väg hem efter två trevliga moppereportage. Fått se och fota otroligt fina och ovanliga moppar idag
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson