Hittar den inte. Jag borrade fyra små hål istället. Men det svårt och få till nåt. Så fort man tar ut grejerna så kommer p*helvetet och blöter ner allt. Jag blir så trött....
Man kan tro det är torrt i backen efter sån hyffsat fin sommar men det är det inte. Det är fortfarande gott om vatten i brunnen och jämför man med nittiotalets somrar så skulle den vara tom nu så här på eftersommaren.
Varit en fantastiskt fin sommar . Vart och strålande sol nu på morgonen men om man får tro på prognoserna är det sista rycket, skall bli åska och regn i eftermiddag och sedan kallare så långt prognosen räcker.
Nä fy, alldeles för varmt. Min termometer visade 33 grader, man blir ju alldeles urlakad. Har gått några pilsner unde dagen och nu har jag gått över till whisky...
Jag har varit i Målilla idag med Amazonen. Gillar den bilen skarpt men friskluftanläggningen är inte bästa tänkbara. Det är till och ha en sidoruta lite nervevad och fläkten på. T.o.m. jag tyckte det var i varmaste laget men bara i bilen på vägen dit
På Citroën 2CV är friskluftanordningen suverän. Under framrutan finns en lång lucka man kan öppna inifrån genom att skruva på en ratt. Funkar super och går aldrig sönder AC bara komplicerat krångel
Måste kolla torpedväggen....
Sitter här och tycker jag luktar vevhusventilation