Fan nu blev man köpsugen igen... Plymouth 69 Roadrunner med 426 Hemi. Manuell, Diffad Dana med 4, 10. Stolpebil med soffa.15" Plåtisar med "Dog Dish" kapslar o Redlines.Airgrabber.
Nu är inte jag så hemme på detta, men en Roadrunner med 426 hemi borde väl stå högre i pris?
Eller är 426hemi inte lika eftertraktade längre, tycker det var såna fantasipriser förr då det var originalmonterat.
zappafan skrev:Fan nu blev man köpsugen igen... Plymouth 69 Roadrunner med 426 Hemi. Manuell, Diffad Dana med 4, 10. Stolpebil med soffa.15" Plåtisar med "Dog Dish" kapslar o Redlines.Airgrabber.
zappafan skrev:Visserligen ,har du hottat med sportratt? & hur fort går det...
Inte jag det är förre ägaren. Originalratten fick jag med och den har jag gömt uppe på vinden
Grejjen är den att mannen hade höjt upp stolen och då blev det väl svårt att komma in i bilen men det kan man ju fixa med en mindre ratt. Jag fick sänka stolen lite annars tog mössan i innertaket
Amarace skrev:Nu är inte jag så hemme på detta, men en Roadrunner med 426 hemi borde väl stå högre i pris?
Eller är 426hemi inte lika eftertraktade längre, tycker det var såna fantasipriser förr då det var originalmonterat.
Skulle nog inte tro att det är "matching numbers" på motor, låda och bakaxel.
Det brukar man inte glömma att skriva i annonsen.
Ganska säker på att det satt en 383" i den bilen när den rullade av bandet i St. Louis...