<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:ZVEZDA M50 skrev:NiklasHögberg skrev:Conrad Engström skrev: 
synd bara att hans värdelösa kommentar fick amarace att tröttna bland oss. han var ju trots allt mkt aktiv ock skrev mkt till skillnad mot han Sveda eller hur i h-vete de stavas.
Hej!
Sveda, jag nog verkar det som det svider lite både här o där på en del?
Niklas, jag begriper mig inte alls på dina reaktioner och ännu mindre ditt sätt att uttrycka dem.
Nej de kanske du inte begriper och angående mängd inlägg så syns de ju ganska tydligt om man e högt aktiv och diskuterar mkt vilket du ej gjort utan några gånger faktiskt försökt rätta många av oss andra angående vad saker heter och inte heter.
du formulerade dig dessutom själv som att vi andra som nämner woodruffkilen vid namn krysskil som att vi saknade intelligens. men men alla reagerar vi olika!!
Hej!
Niklas, var i min text har jag ens varit i närheten av att påstå att personer som kallar woodruffkilar för krysskilar saknar intelligens?
Nedan återfinns texten att utvärdera...
Woodruff kil heter det oavsett vad forumsdeltagare har för brister i sin kunskapsbank...
Förövrigt, maken till överreaktion på ett forum var det nog länge sedan jag såg.
G-son>>
För ett bra tag sedan var jag i en "järnhandel" i ärende att köpa några M16 skruvar... "Butiksjonet" var spydig som fan när jag skulle köpa M16 skruv. Han berättade med myndig o dryg min att det heter bult om det är grövre doningar än M6. Sådan kan man ju inte tolera

, så jag viftade dit "en av de gamla gubbarna" o förklarade den uppkomna situationen. Besöket slutade med att jag fick med mig mina fyra M16 skruvar utan kostnad och "butiksjonet" fick sig en liten lektion i skruv&bult samt i kundomhändertagande...

<!-- </EdIndex> --></div>