<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm ... ramen orkar inte med .. drog en liten testvända och vips så fick jag spänna kedjan herrejävlar vilken skillnad emot 60cc , måste också på med ett fetare kopplingshandtag... annars så får jag välja om den ska ta dåligt eller slira
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kl 19.00 i dag var jag i Ludvika men inte såg jag någon Compakt med EKF, fast det var inte mitt ärende. Men på gyllene måsen smakade kaffet och glassen bra. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Kl 19.00 i dag var jag i Ludvika men inte såg jag någon Compakt med EKF, fast det var inte mitt ärende. Men på gyllene måsen smakade kaffet och glassen bra.
Skratt*** Gyllene Måsen ? Låter som nåt ställe i Smebacken.
Tack än en gång Conrad..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju resten som är smalt .. nja man fick ta det man hade , det största problemet är att den compakten är så låg och mjuk, kändes inte helt ok med 4-5cm höjd mellan backen och dämparen <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Kl 19.00 i dag var jag i Ludvika men inte såg jag någon Compakt med EKF, fast det var inte mitt ärende. Men på gyllene måsen smakade kaffet och glassen bra.
Skratt*** Gyllene Måsen ? Låter som nåt ställe i Smebacken.
Tack än en gång Conrad..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För stort kugg i fram kanske, usch det låter livsfarligt med 15 kugg och den veka ramen.
På bilden ser det ut som kedjan inte linar med motorn riktigt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skaplig syn du har Tompa se att dreven inte linjerar på ett drev men du vet väl att lite snett är också rakt <!-- </EdIndex> --></div>