Reklam när man inte är inloggad?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har inte läst alla inlägg i tråden men varför är ni inte inloggade när ni besöker forumet? Jag har autoinlogg på hemma, på mobilen och på jobbdatorn. Löser man inte alla problem med att bara logga in? <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Säcken
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Säcken »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amarace skrev:Att göra Narr av ett sånt här problem är inte ok tycker jag, oavsett smilies o.s.v i inlägget är det inte ok.

Testade nu via datorn att inte vara inloggad, och fick efter några klick upp denna "Clicksor" (ser likadan ut som dyker upp i Mobilen), och får upp en varnign om jag vill installera "deployjava1.dll", vilket jag naturligtvis inte vill. Men det är ju ett tecken på att det int eär helt ok reklam.

Men som sagt, jagår struna i att vara på forumet via Mobilen helt enkelt, synd dock att man ska behöva göra så.

Va mycke strul du verkar ha :(
Men hur är det när du porrsurfar, kommer det Raketsportsreklam fram då när du inte är inloggad? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Säcken skrev:Men hur är det när du porrsurfar, kommer det Raketsportsreklam fram då när du inte är inloggad? :roll:
Det var ju så jag hittade hit en gång i tiden... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Inlägg av JanneL »

Säcken skrev:
Amarace skrev:Att göra Narr av ett sånt här problem är inte ok tycker jag, oavsett smilies o.s.v i inlägget är det inte ok.

Testade nu via datorn att inte vara inloggad, och fick efter några klick upp denna "Clicksor" (ser likadan ut som dyker upp i Mobilen), och får upp en varnign om jag vill installera "deployjava1.dll", vilket jag naturligtvis inte vill. Men det är ju ett tecken på att det int eär helt ok reklam.

Men som sagt, jagår struna i att vara på forumet via Mobilen helt enkelt, synd dock att man ska behöva göra så.

Men hur är det när du porrsurfar, kommer det Raketsportsreklam fram då när du inte är inloggad? :roll:
:lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

Säcken skrev:

Men hur är det när du porrsurfar, kommer det Raketsportsreklam fram då när du inte är inloggad? :roll:

Vad är det du har problem med? Om du är läskunnig borde du kunna läsa (men det kanske är att förstå som är problemet?) att det inte är nåt att skämta om.

OM jag hade porrsurfat så hade detta varit ett ickeproblem, men nu är det ju inte så.
(och jag är man nog att kunna skriva om jag skulle porrsurfa)

Knisknilsson, om du läser hela tråden (vilket man måste för att kunna förstå problemet först och främst), så är just problemet att via Mobilen så går det inte att få inloggningen att sparas, jag måste logga in varje gång, därfr är detta ett stort problem, för när jag får upp sidan för inloggning, då kommer den här skiten upp, inte alla gånger, men oftast.
Så tyvärr är inte automatisk inloggning nån lösning :(

Men glöm den här tråden, då det ändå inte tas på allvar behöver det inte funderas nåt mer på det! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Amarace skrev: så är just problemet att via Mobilen så går det inte att få inloggningen att sparas, jag måste logga in varje gång, därfr är detta ett stort problem, för när jag får upp sidan för inloggning, då kommer den här skiten upp, inte alla gånger, men oftast.
Så tyvärr är inte automatisk inloggning nån lösning :(
Några frågor till Amarace

Det med autoinloggningen kan det vara problem som har med dina inställningar att göra?
Har du samma problem att spara inloggning på andra sajter?

Har det varit samma problem jämt eller har det kommit nyligen (inloggningsproblemet alltså)?

Är det några fler som har/har haft problem med autoinlöggning
om ni har löst det hur gjorde ni?

Jag har tyvärr ingen snillelur (smartphone) att prova med... <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är samma problem med autoiloggning på alla PHPBB forum tyvärr, lösenord och användarnamn sparas (är ifyllt automatiskt) men man måste själv logga in.

Dock är det ju bara Raketsport som har reklam oinloggat, därför är det problem här. Och just Porreklam kommer oavsett om telefonen är nyinstallerad, har även testat en annans telefon och samma sak händer där.
Och den telefonen var det likadant med inloggningen också (Android 2.3 eller om det är 2.4), är ju som sagt bara att strunta i o besöka forumet med mobilen, men en tjusning med internet via telefonen är jua tt kunna besöka sina favoriter :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Går det inte att ladda ner nån blockerare i telefonen . eller googla fram nån lösning på autoinloggningen.

Är det ingen här på forumet som har autoinloggning som funkar
<!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Amarace skrev: så är just problemet att via Mobilen så går det inte att få inloggningen att sparas,
Men vad är det för en kass telefon? Det har jag inte ens råkat ut för på min första mobil där surf var möjlig. Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

Braxmatte skrev:Går det inte att ladda ner nån blockerare i telefonen . eller googla fram nån lösning på autoinloggningen.

Jag har, på min 2 datorer hemma, min mobil och min dator på jobbet. behöver aldrig varken skriva in användarnamn lösenord eller ens trycka på logga in. Och det har alltid fungerat sedan jag gick med i forumet 2009. Det måste vara era inställningar som gör att det inte fungerar. <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Braxmatte skrev:Går det inte att ladda ner nån blockerare i telefonen . eller googla fram nån lösning på autoinloggningen.

har en Motorola defy. och har autoinlogg ibockat o de funkar klockrent. inte drabbad av minsta lilla reklam. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Halvars

Inlägg av Halvars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en COBRA telefon, och jag fattar inte vad ni menar, logga in med telefon :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

Halvars skrev:Har en COBRA telefon, och jag fattar inte vad ni menar, logga in med telefon :?:
:shock: Har du Cobras telefon?? <!-- </EdIndex> --></div>
Halvars

Inlägg av Halvars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara samma riksnr :P <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var det där jag glömde den.Arne skicka hit telefon direkt är du snäller [flirt] <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar