layouts flakmoppe
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej! nu har jag fixat med flakan, kom faktiskt rätt långt idag! 
har fixat lite med handväxeln, så nu går det lägga i 1an ordäntligt men inte 2an... sen har ja kollar vart de finns ström till bak och framljus
här är en tank som följde me moppen som ska sitta under flaket

Uploaded with ImageShack.us
här kollar ja ström, å titta de lyser!

här hadde vi boven i växeldramat

här är motor info som 56:an bad om

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

har fixat lite med handväxeln, så nu går det lägga i 1an ordäntligt men inte 2an... sen har ja kollar vart de finns ström till bak och framljus

här är en tank som följde me moppen som ska sitta under flaket

här kollar ja ström, å titta de lyser!

här hadde vi boven i växeldramat

här är motor info som 56:an bad om

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Men har man fem projekt själv så hamnar fokus lätt på dom i första hand 
Jag har "Flaka" högt upp på önskelistan ! vill, och ska nån gång bygga en Korvförsäljnings-flaka
Vi kollar in dig
<!-- </EdIndex> --></div>
Jo absolut !! vi följer med stort intresselayout skrev:hej! har nu köpt lite delar till flakanT.ex en org cylinder som ja ska plugga ur. 2stk nya kölvringer, tändstift, sotningssats, tycker det är dåligt med kommentarer, är projektet inte nå intressant?

Jag har "Flaka" högt upp på önskelistan ! vill, och ska nån gång bygga en Korvförsäljnings-flaka

Vi kollar in dig

-
Kan någon förklara skillnaden, själv vet jag inte.
Den lösa bensintanken känner jag igen och den är till dom gamla blå Monarkflakorna med JLO motor. Det är samma tank som den tidens reservdunkar till bilar fastän med fästöron och andra anslutningar. Säkert köpte Monark tanken färdig från den firman som då sysslade med plåtpressning.layout skrev:här är en tank som följde me moppen som ska sitta under flaket
Det här har jag undrat om tidigare men inte sagt något eller frågat. Kolla på skylten så ser ni det står "C" efter 2-växlad. Det är alltså ingen D-motor utan istället en C-motor.
Kan någon förklara skillnaden, själv vet jag inte.

men så har du också varit flitig med både text och bilder.
Kommentarer kan man inte begära det är upp till läsarna men jag lägger märke till du har 770 visningar på bara några dagar och det är bra jobbat av diglayout skrev:hej! ................, tycker det är dåligt med kommentarer, är projektet inte nå intressant?

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du snacka om att de va ngn flisa ur i armen som trycker på kopplingen! ja har en kåpa som är riktigt frisk. säg till om du är intresserad av den!! ja rengör den och kollar av övriga skicket på den!!
//Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
//Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Passa på det tillfället om det är justa grejer layout 
Det är nog säkrare att köpa här än på Tradera. Där är det inte alltid det blir som man tänkt sig men å andra sidan behöver det inte alltid vara sämre det kan också någon gång vara bättre. <!-- </EdIndex> --></div>

Det är nog säkrare att köpa här än på Tradera. Där är det inte alltid det blir som man tänkt sig men å andra sidan behöver det inte alltid vara sämre det kan också någon gång vara bättre. <!-- </EdIndex> --></div>