<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är en bild på min "chopper"-50S, bilden tagen på våren 1976:
För att tvätta bort lite gubbstuk hade jag tagit bort framskärmen, monterat en dyna från en Puch, monterat det höga styret samt 15-centimeters gaffelförlängare.
Styret var garanterat högst i byn, när jag senare monterade ett tyskt 60cc-kit fick jag ta bort gaffelförlängarna då den var alldeles för vinglig för en moppe som var "snabbast i byn"... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nog för att det lär bli lite vingligt med högt styre men jag funderar på att införskaffa ett, är det något som kan gå galet? Inte riskerar väl styret lossna vid infästningen bara för att det blir lite mer brytning pga högt styre/lång hävarm?
Jag vill ju inte dö <!-- </EdIndex> --></div>
lite jobbigt o åka me men va gör man inte <!-- </EdIndex> --></div>
------------------------------------------------------------------------------
på gården för tillfället
bubbla 65:a
bay pickis 68:a
flakan
crescent 2000 nr1
------------------------------------------------------------------------------
på gården för tillfället
bubbla 65:a
bay pickis 68:a
flakan
crescent 2000 nr1
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara jag som föredrar smalt och lågt? Då kan man krypa ihop lättare och därmed åka fortare! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är nästan två meter lång så jag föredrar nog högt styre
Det där med att krypa ihop är ingenting för mej. Dessutom går bara mina mopeder i 30 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag byggde en sachs custom en gång, 710mm högt styre.. fick korta de efter ett tag till 600mm ungefär! <!-- </EdIndex> --></div>
Puchentusiast
Ålder: 20
Bosatt: Karlstad och Arvika
Har en halv Puch MS50, och några mustangramar jag inte vill ha..