om det var godsaker vet jag inte. men ett e-type bakhjul för 200:- lite rostporer på fälgen, resten fint.
ett 80TS framhjul komplett utom h-mätardrivningen. fint. 200:-
ett 14tum framhjul kanske puch magnum. 100:-
Å jag får tacka "kshudik" att jag äntligen äger en E-Type
2:a på hitlistan blev kaffe & ostsmörgås i fikastugan uppe i ena hörnet!
Tänkte även köpa en drickback i trä, men säljaren syntes inte till och jag orkade inte vänta...
Blir nog ett besök nästa år också.
Växellåda och verktygslåda till Royal Enfield, en Optimus 200 förgasningslampa, ett stern tändstift 100m slippapper. Sen földe det med några färgburkar men dom borde man kunna lämna in på återvinningen!
pnilz skrev:Nu har vi kommit hem blev lite grejjer
Växellåda och verktygslåda till Royal Enfield, en Optimus 200 förgasningslampa, ett stern tändstift 100m slippapper. Sen földe det med några färgburkar men dom borde man kunna lämna in på återvinningen!
Kartongen
Fyra olika färger!
Danne
Tror vi bodde grannar Visst tutade ni när ni körde om oss på E4?
Pälle skrev:Tycker det var helt ok i år. Största behållningen var mitt rätt korta men fantastiskt trevliga möte med Kejsaren
haha tack för det "nya kompisen", nöjet var helt på min sida eller hur man säger.
underbart e kort men ett par whisky i bakluckan bland moppeskrot e helt rätt
det där gör vi om tycker jag
jättekul att träffa lite forumfolk.
jag träffade även Cobra Carlsson och Andreas vid bakluckan, förlåt att jag glömde whiskyn grabbar men det var trevligt i alla fall.
hoppas du får användning för kåpan Andreas.
Jo det stämmer tänkte komma och surra på fredag kväll men ni var borta när vi kom tillbaka! Kan hända att vi tuta lite kunde ju knappast vara nån annan tänkte jag hyr buss med moppe bakpå!
Pälle skrev:Tycker det var helt ok i år. Största behållningen var mitt rätt korta men fantastiskt trevliga möte med Kejsaren
haha tack för det "nya kompisen", nöjet var helt på min sida eller hur man säger.
underbart e kort men ett par whisky i bakluckan bland moppeskrot e helt rätt
det där gör vi om tycker jag
jättekul att träffa lite forumfolk.
jag träffade även Cobra Carlsson och Andreas vid bakluckan, förlåt att jag glömde whiskyn grabbar men det var trevligt i alla fall.
hoppas du får användning för kåpan Andreas.
Tack för en trevlig pratstund. Kåpan kommer bli kanon jag tackar och bugar.
pnilz skrev:Nu har vi kommit hem blev lite grejjer
Kartongen
Fyra olika färger!
Danne
har ju hört att det finns en återvinningsstation i pengfors Danne....