Det blir toppenbra alltihop och nu ska väl DT:n stå pall för många Fellingsbro Grand Nationals
Vi hittade ett nytt sumphål förra året förresten, där vart jag sittandes så pass med KS50:n att jag kunde gå av den utan att den ramla. Satt som i ett skruvstäd.
Det stället ska vi allt prova på.
Blir riktigt bra (som vanligt)
Går det inte att använda en luftburk ifrån en YZ. Borde funka med lite modifikation.
En sån räcker ju till åt kommande motorer med.
Ahh ha! En DT80MX motor! Har ett själv ett par DT80MX! 6,8 hk ska det vara i dom original vid ca 6000rpm. Sitter även 3 lameller i den motorn! Kul att se och läsa om ditt projekt! M.v.h Thomas
sueco skrev:Ahh ha! En DT80MX motor! Har ett själv ett par DT80MX! 6,8 hk ska det vara i dom original vid ca 6000rpm. Sitter även 3 lameller i den motorn! Kul att se och läsa om ditt projekt! M.v.h Thomas
Nästan rätt, motorn kommer från en RD80 MX.
Är det kompletta cyklar eller är det motorer du har i din ägo?