<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, sakta med säkert...men så är det ju ett "vinterprojekt" också.
Försökte göra rent tanken utvändigt igår......kladdat med sprayfärg, tuschpennor, och gud vet vad.... rostig på undersidan också....hm... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har man kompletterat med beg. vänsterkåpa också.
Får se hur skicket på den är när den anländer. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någon som vet hur långa de bakre stötdämparna ska vara c-c på en E-type original?
Det ser ut som om man bytt till något tvivelaktigt på mitt exemplar... <!-- </EdIndex> --></div>
hammonddme100 skrev:Någon som vet hur långa de bakre stötdämparna ska vara c-c på en E-type original?
Det ser ut som om man bytt till något tvivelaktigt på mitt exemplar...
275mm är original, går kanske att köra med 290 också.
Med längre får du problem med att stödet tar i kedjan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->råkar man ju känna till min har ju lite långa dämpare får försöka räkna ut någon bra lösning så småningom... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är nöjd med den! Cylindern och toppen hör ihop men tyvärr är cylindern ganska sliten. Jag har bytt ut motorn till en annan än den på bilden till en 50cc 14hk med en 28mm PWK förgasare. Jag kan säga att den är HELT HYSTERISK!!! Nästan lite rädd när jag kör den... Tyvärr så har lacken på tanken spruckit upp då det är en plasttank... tänkte inte på det! Ska byta ut den till någon annan. <!-- </EdIndex> --></div>