går lite framåt.saknar 1 bricka som ska tillverkas. fälgbanor 1,6" var förstås slut.hoppas få dom i morron,så går det att få ihop hjulen.däck och rostfria ekrar har jag fått tag på
det är under utredning,hade först tänkt gjuta upp samma kåpor som jag har på den här med 50cc-ram men det stämde inte alls i 125 ramen. E-Type kåporna stämde ännu sämre image sharing sites
så troligtvis kommer jag att använda original luftburk utan sidokåpor how to use print screen
Skitsnyggt! Ska bli intressant att följa. Men jag funderar på förstärkningen som du gjort på ramen under motorn på båda sidor, gör dom någon nytta där?
SachsMekarn skrev:Skitsnyggt! Ska bli intressant att följa. Men jag funderar på förstärkningen som du gjort på ramen under motorn på båda sidor, gör dom någon nytta där?
Det är bra att ha slitstål när man ska ta sig över stubbar och stenar.
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53
SachsMekarn skrev:Skitsnyggt! Ska bli intressant att följa. Men jag funderar på förstärkningen som du gjort på ramen under motorn på båda sidor, gör dom någon nytta där?
det hoppas jag, tidiga E-Type och SM50 är ofta av bakom fotpinnsfästena.senare E-Type har liknande förstärkning fast dom går inte lika långt fram.anledningen att jag drog dom så pass långt fram är att rören var väldigt knöliga under
istället för att springa runt i nåt köpcentrum åkte jag till kompis och fick hjälp med lite rostfritt och en alu-plåt att" laga "luftburken med upload image