Puch Racing Projekt
Re: Puch Racing Projekt
Tack ett sånt borde man väl kunna påta ihop.
Hasse skrev:pnilzner, om du inte ids fixa ditt objekt så har du här en färdig Racing.
http://www.blocket.se/alvsborg/Puch_rac ... m?ca=4&w=3
Den annonsen är borta men tror den här är bättre:
http://www.tradera.com/item/302482/2280 ... uch-racing

/ P
Host... Dalahäst......Hasse skrev:Härligt. Men du måste lägga in den rätt.....

pnilz skrev:Host... Dalahäst......Hasse skrev:Härligt. Men du måste lägga in den rätt.....

Härligt med hårda paket!
Fint ska det va, Borani eller ?
Nä tyvärr inga riktiga Borani! detta var nån kopia 2st med frakt från italien under 1400:- och kvaliten verkar hekt ok får se när jag börjar ekra upp dom!selma skrev:Fint ska det va, Borani eller ?
Var det en auktion eller en ebayfirma du hittade dessa godbitar på? Har nästan lärt mig alla italienska ord för fälg 17" 1,60 men
Non troverete nulla! En liten länk om det var en firma du handlade av skulle smaka!

Mcb 1248 75
Mcb 1293 75
Mcb 1194 67
Mcb 1294 77
Dbs Panter 75
Dbs Sport 70
Zündapp KS50 75
Puch Maxi 76
Crescent 1138 60
Mcb 1293 75
Mcb 1194 67
Mcb 1294 77
Dbs Panter 75
Dbs Sport 70
Zündapp KS50 75
Puch Maxi 76
Crescent 1138 60
Jag är om man säger väldigt spänd på att se hur hjulen kommer att bli. Snygga grejor!
...och ett sånt fläskigt bakdäck du kan sätta på.

Efter en helg i IKEAs tecken ser jag fram emot garaget blir troligt vis ekring i morgon kväll nu sitter jag så djup i soffan så jag kommer inte lös!Lolalola skrev:Jag är om man säger väldigt spänd på att se hur hjulen kommer att bli. Snygga grejor!

Bakdäcket blir nog ett metzler me22 3.00-17 har inte köpt än men skulle bli förvånad om det blev nått annat!