Hasse skrev:pnilz skrev:Om du trycker på användarnamet så kommer du till deras profil där kan du välja att lägga till under ignoreradeanvändare då syns inte den användares inlägg.
Tack för tipset....

Hasse skrev:pnilz skrev:Om du trycker på användarnamet så kommer du till deras profil där kan du välja att lägga till under ignoreradeanvändare då syns inte den användares inlägg.
Tack för tipset....
Ledsen att göra dig besviken du kan inte ignorera Raketarn... TyvärrHasse skrev:pnilz skrev:Om du trycker på användarnamet så kommer du till deras profil där kan du välja att lägga till under ignoreradeanvändare då syns inte den användares inlägg.
Tack för tipset....
Spagatmekaniker HasseHasse skrev:Det verkar som att många av forummedlemmarna här har nån typ av "mek eller lyftbord" ser jag. Är jag ensam om att vara efter golvet?
Naturligtvis har jag bord men där gäller småplock och motormek. Ramar står på golvet.
Är det min ungdomliga fysik som gör att jag kanske är ensam om detta
Det beror säkert på det. Men du sitter väl på en kudde på golvet i alla fall?Hasse skrev: Är det min ungdomliga fysik som gör att jag kanske är ensam om detta
vet ju att du är vig som bara den i kroppen så du sitter nog ner å mekar...Hasse skrev:Det verkar som att många av forummedlemmarna här har nån typ av "mek eller lyftbord" ser jag. Är jag ensam om att vara efter golvet?
Naturligtvis har jag bord men där gäller småplock och motormek. Ramar står på golvet.
Jag tänker också skaffa mig ett lyftbord för att meka i bekväm höjdHasse skrev:Det verkar som att många av forummedlemmarna här har nån typ av "mek eller lyftbord" ser jag. Är jag ensam om att vara efter golvet?