Tack alla för en toppendag och extra tack för lånemoppen.
Jag glömde tyvärr väskan med kameran i på statoil i ö-vik och märkte det först när jag kom hem. Tack och lov var ryggan inlämnad och kameran var kvar Rogga röck ut och körde och hämtade den. Alla bildbevis kommer när jag fått hem grejerna.
Ingen som kör förbi ö-vik och ska norrut inom kort?
Raketsport skrev:Tack alla för en toppendag och extra tack för lånemoppen.
Jag glömde tyvärr väskan med kameran i på statoil i ö-vik och märkte det först när jag kom hem. Tack och lov var ryggan inlämnad och kameran var kvar Rogga röck ut och körde och hämtade den. Alla bildbevis kommer när jag fått hem grejerna.
Ingen som kör förbi ö-vik och ska norrut inom kort?
Ni ser det är inte meningen med några bilder från dagen!
Gänget som åkte från Ullånger, här vid matstoppet i Gallsäter på hemvägen. I förgrunden syns anledningen till foto-censuren.
Pnilz superfina Dakota, just lastad efter att en ny kondensator troligtvis lagt av.
Puch MS50 från 58, Kolla växelspaken och bensinkran.
Vinnande moped med flest röster !
++ för trimdämparen den ger minnen, köpte en ny 89 på Egons som var den lokala fartaffären! Trist att kondingen rök men det är ju sådant som
händer den bäste!
testo skrev:++ för trimdämparen den ger minnen, köpte en ny 89 på Egons som var den lokala fartaffären! Trist att kondingen rök men det är ju sådant som
händer den bäste!
Jo dämparen kunde jag inte byta ut vid renoveringen har suttit där sen jag köpte moppen 90-91 var det om jag inte minns helt galet!
Ibland går det ju åt skogen bara bryta ihop och ta nya tag!