Intresse koll för compacten. Nu med bilder!

Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hade du haft en GUL med 4-pet, 70 kubik (gjutjärn), hade jag nog handlat direkt... :headbang: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Hade du haft en GUL med 4-pet, 70 kubik (gjutjärn), hade jag nog handlat direkt... :headbang:
70 kubik (gjutjärn) ? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

S_Compakt skrev:
zappafan skrev:Hade du haft en GUL med 4-pet, 70 kubik (gjutjärn), hade jag nog handlat direkt... :headbang:
70 kubik (gjutjärn) ?
http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=1819&postdays=0&postorder=asc&start=0&mforum=raketsport

http://www3.shellkonto.se/speed/phpBB2/viewtopic.php?p=27146&highlight=#27146 (i Finland var det tydligen vanligare thumb_up ) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Marqz

Inlägg av Marqz »

NRoos skrev:
Hmm.. Ja då äre bestämt. Det blir tradera allt åker på. Iallafall motorn så får man se vad man får för den. sen kan man sälja ramen för en billig peng om det är något sug efter motorn. Ingen som är sugen på en florida automat då?
Vad ska du ha för Floridan då?Jag vet ju vad den var ute för när den låg på Blocket. :wink:
Varför ska du sälja den?

Mvh Markus <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

Marqz skrev:
NRoos skrev:
Hmm.. Ja då äre bestämt. Det blir tradera allt åker på. Iallafall motorn så får man se vad man får för den. sen kan man sälja ramen för en billig peng om det är något sug efter motorn. Ingen som är sugen på en florida automat då?
Vad ska du ha för Floridan då?Jag vet ju vad den var ute för när den låg på Blocket. :wink:
Varför ska du sälja den?

Mvh Markus
Hade tänk rusta upp den å köra med men orkar inte. Har köpt mig en dakota istället som jag tänkt köra med och pengar behövs jämnt. Du får ge ett bud. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar