Lolalola skrev:Sådär ja, då var jag färdig med den här. Första provturen avlöpte utan missöden och Motoplat-tändsystemet skötte sig fint. Får jag tag på ett par förgasargaller så åker dom på och så skall jag randa tanken, men annars så är jag väl färdig.
Den blev ju alla tiders, den där . . .
Combinetten är en väldigt trevlig modell. Jag saknar min ibland . . .
Sadeln tycker jag Du fick till väldigt bra och förmodligen är den mycket bekvämare än solosadeln brukar vara.
Zundapps klassiska baklampa har alltid legat mig varmt om hjärtat. En stark tidsmarkör . . .
Ja det gick väl så där en tjugo minuter innan en trevlig karl hade swishat över en rejäl handpenning. Men fan vad det fortsatte ringa. Jag hade ju lagt till de trettio kronorna för att få ett annat nummer och jag trodde det skulle sluta fungera när jag tog ner annonsen, men det gjorde det inte alls. Alla som inte hade kommit fram men som hade kvar numret i sina telefoner kunde fortsätta ringa och sms:a till framåt 23-tiden.
Men nu är den borta och jag kan skaffa ett nytt projekt. Funderar lite på att rota fram Racing IV.
Blir så imponerad av dig som lyckas sälja något... Själv så har jag JÄTTESVÅRT att sälja något.... Tänkte t.ex sälja min 429 och köpa en 529 men när jag tänkt tanken och fotat den så.... Nej, vill ha den kvar Ge mig tips på hur man bearbetar sorgen och separationsångesten...
Jo men man säljer ju inte sina favoriter. Det får man bara inte göra, för då mår man dåligt. Själv så har jag haft min andra SuperCombinette i säkert tolv-tretton år och Sport-62:an drar nog mot en så där sju eller åtta. Den lila Racingen blir nog knappast heller till salu, men dom andra... tja. Jag brukar ha det bakhuvudet när jag börjar skruva ihop nåt eller ur ute och spontanhandlar att man ju alltid kan sälja.
Baronen skrev:Jag fäster mig något fruktansvärt vid grejerna.. Skitjobbigt att sälja! :/
Samma här. Och ännu värre skicka skrot i skrotbingen, slår aldrig fel att ett halvår senare blir man tvungen att köpa något nytt för dyra pengar som man resat ut för att det inte behövdes och var för jobbigt/skulle gett för lite pengar att försöka sälja. Men så dyker behovet plötsligt upp
Är inte så mycket för Zundapp vanligtvis, men den där var riktigt fräck!
Lolalola skrev:Sådär ja, då var jag färdig med den här. Första provturen avlöpte utan missöden och Motoplat-tändsystemet skötte sig fint. Får jag tag på ett par förgasargaller så åker dom på och så skall jag randa tanken, men annars så är jag väl färdig.