inte så mycket jobb nerlagt på projektet den här veckan, förbaskat mycket jobb på firman, arbetet tar alldeles för mycket av fritiden just nu
Det blir inte ens tid till hempul på kvällarna, men jag har i alla fall beställt lite grejer som jag fått hem.
Direkt från Kinasien., kopia på Koso multimätare.
Fungerar den inte så är det 350:- åt helsike, originalet kostar 2599:- +frakt så jag tyckte det var värt att chansa
Fram och baklyse från England.
Framlampan är en H4, lamphuset behåller jag nog svart för det såg väldigt bra ut.
baklyset är en ledlampa, får se om det går att använda annars slaktar jag det och stoppar i det i originalbaklampan.
Feta rostfria ekrar från Basmotor.
idag har jag lagt igen lite onödiga hål på baksvingen, den blev lite smäckrare nu.
den slog sig bara en aning men efter lite värme på rätt ställe så blev den rak igen.
lite finspackling på det här så blir det pöörfekt.
fula fästet är till kedjeskyddet, det sitter kvar ifall skyddet går att använda, annars åker det väck i ett senare skede.
Sen blev det lite svets o slip på motorfästet och sen i med motorn, första fästet klart, Check!

Är lite orolig över hur förgasarvinkeln kommer att bli, blir till att prova lite i morgon