Raketsport skrev:Om han nu har någon fru kvar i landet efter alla utlovade utvisningar

Jag har ordnat till en tavla åt honom som han kommer att gilla

Raketsport skrev:Om han nu har någon fru kvar i landet efter alla utlovade utvisningar
Du har helt rätt, det var mitt eget inlägg som inte höll måttet för ickepolitiska inlägg. SorryJanneL skrev:Är det ok om vi häcklar några Svenska politiker i den här tråden också, tråden som inte handlar om politik förstås![]()
Det kan bero på att det tillhör politikens vardag att kasta skit på varandra, istället för att föra fram sin egen politik.HSE skrev:Förstår inte hur han kunde häva ur sig sådan beskyllningar utan påföljd
Mig gör det inget, har aldrig förstått varför det inte skulle vara ok att prata om samhället vi lever i.Raketsport skrev:Du har helt rätt, det var mitt eget inlägg som inte höll måttet för ickepolitiska inlägg. SorryJanneL skrev:Är det ok om vi häcklar några Svenska politiker i den här tråden också, tråden som inte handlar om politik förstås![]()
JanneL skrev:Det kan bero på att det tillhör politikens vardag att kasta skit på varandra, istället för att föra fram sin egen politik.HSE skrev:Förstår inte hur han kunde häva ur sig sådan beskyllningar utan påföljd
Och att även Hillary förolämpat Trump.