Fixat och donat lite, ja det har tillkommit lite mer saker på e-typen också.. blev en lite annan lösning för mindre insugsljud och lite diskretare look. Handtagen/styret färdigt också nos all the way på styret, man ska använda det som ligger i hyllan... och ja kanske inte optimalt med luftfilter där inne men inte meningen att den ska gå som en raket heller, då hade 80cc suttit på. Får se hur de lirar när den är klar!
Ett steg i rätt riktning.. nu är semestern slut snart och då åker hjulen ihop, sen är det inte mkt kvar. tack sidecarrob för jag fick handlat en gaffel
Wääää äntligen, sista bitarna... sadeln var omklädd med skinnjacka ala 70talet och sadelbotten vart knäckebröd då den läckt in vatten men fin under det och solid. Inga hål etc så nu är den renoverad också. Inväntar sadelöverdrag för omklädnadd och orginal Alu-listerna var hela och fina.. börjar dra ihop sig äntligen..
Sådär... efter lite om och men så är sadeln klar. Blev bra i jämförelse med vad jag började med. har äntligen fått tag i benskydd (tank-mattor) av rubbermek eller ja via rubbermek... haft kontakt med han ett tag men eftersom han är sjuk (allvarligt) så har han inte kunnat göra och vad jag förstått inte kmr kunna göra på ett tag eller alls så var det en herre som köpte upp alla från rubbermek mitt framför näsan på mig... men vänlig som han var så sålde han ett par till mig. Man kan bli glad för mindre hehe
Elen är kopplad, nos främre kabelstam och bakre fast med svart hölje blev installerat också..blir inga gråa detaljer på denna som det skall vara orginal.
KLAR! Provstart och se så allt funkar imorgon! Vem vet kanske blir en swängon till lokala by-träffen, ingen mellsta här inte! Förhoppningsvis nästa år!:) kan bara säga en sak. Sjukt nöjd hittils