Vurpollon köpes!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/Vitt-vurpollon-stl-56-auktion_105122334 Där har ni hjälmen ni som är sugna på att buda. Rätt så lågt bud än så länge.'
Jo jag känner lite smått han som håller på att renovera den alltså Emil. Har gått in och kikat lite å det är rätt så kul och kika hur allt är uppbyggt och se hur långt dom har kommit på projektet. Ett klart lönsamt projekt. Att fixa den skulle kosta 4 miljoner och det såldes en renoverad för 4 miljoner dollar eller har jag fel? <!-- </EdIndex> --></div>
Jo jag känner lite smått han som håller på att renovera den alltså Emil. Har gått in och kikat lite å det är rätt så kul och kika hur allt är uppbyggt och se hur långt dom har kommit på projektet. Ett klart lönsamt projekt. Att fixa den skulle kosta 4 miljoner och det såldes en renoverad för 4 miljoner dollar eller har jag fel? <!-- </EdIndex> --></div>
-
NiklasHögberg
-
HUSQVARNA SPORT
-
Conrad Engström
-
NiklasHögberg
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
okok men de e väl inte bara en som renoverar de lär behövas en armè typ innan den e klar haha <!-- </EdIndex> --></div>NRoos skrev:Snubben som äger bussen heter nicklas ja.NiklasHögberg skrev:heter inte killen som renoverar futurliner niclas om ja inte e vilse i huvudet??
//Niklas
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248