Stockis-70

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan bli lite fånigt med posörer. Jag klär t e x inte ut mig till bonde än fast jag har en riktigt fet traktor på gården :lol:

Inte heller har jag skepparkrans och gabardinbyxor trots att jag kör gammelmerca :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fast skepparkrans å gabardänger är ju rätt coolt :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så sant som det blev skrivet doktorn <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70
Inlägg: 145
Blev medlem: 24 jan 2010, 00:00
Ort: Ullervad

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj det blev visst lite för mycket det här,bara det blir lite tö ska jag ta ut Stockisen.Monarpedan och den lösa ramen och ta kort så slipper Shoveln och Rödqvarnan som visserligen inte synts till här än komma med på bild,Förlåt ska vara lite mer försiktig med hur jag fotar i framtiden.Förresten finns det någonbra sida där Moppeträffar finns med? <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oj blev det för mkt..so sorry :oops: synd att du skäms över så fina hojar å en rödqvarna också då fick du det sagt.. men ja lovar no more comments det är ju ett mopedforum.. så du kan lämna linsskyddet på för min del :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bästa sättet att hitta mopedträffar är via lokala klubbars hemsidor. Men många brukar också fråga här om det kommer några rallyn i närheten av sin stad. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
stockis-70
Inlägg: 145
Blev medlem: 24 jan 2010, 00:00
Ort: Ullervad

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå,kommer från Mariestad och vi har Residensrallyt i början av juni tror jag det brukar vara med både bilar,mc och moppar mopederna har en egen sträcka c:a 5 mil,sen är det marknad innan start.Sen har vi Töreboda med Törpederna som brukar ha ett rally med. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar