<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Personligen skulle jag nog lägga ner . Min erfarenhet gällandes Tradera är att dom bryr sig inte ett skit om hur man blivit behandlad (har blivit blåst på flera tusen tot.)Jag har även anmält till granskning åtskilliga annonser eftersom jag är så less när det ligger nyckelringar klockor å annat svammel under fel kategorier. Men dom bemödar sig aldrig att ta bort ngt. Har även haft tjafs när jag lagt ett omdöme med att inte hela texten kommit med. Ibland kan man även se där ngn har fått solklara hämdomdömen utan att tradera tagit bort dom. Dom har aldrig kunnat ställa upp på ngt för mig. Utan ursäktar sig å önskar en bra dag! Tradera är bra så länge det inte händer ngt..
Så det du kan göra är nog det du har gjort. Du kan ju om du vill djävlas bjuda högt på auktionen å sen skita i den men då lämnar han väl ett dåligt omdöme.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har mailat honom o fick en ursäkt av han iaf. o att han skulle bättra sig. o använda egna foton hädanefter. vilket ja hoppas att han kommer göra. köper han ngt av mig o sedan ska sälja vidare o ja ser mina foton igen så ska ja försöka komma vidare med de hela. hahahaha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev:har mailat honom o fick en ursäkt av han iaf. o att han skulle bättra sig. o använda egna foton hädanefter. vilket ja hoppas att han kommer göra. köper han ngt av mig o sedan ska sälja vidare o ja ser mina foton igen så ska ja försöka komma vidare med de hela. hahahaha
Om man vill går det väl att blockera vissa köpare att bjuda på ens auktioner om jag inte minns fel.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
NiklasHögberg skrev:har mailat honom o fick en ursäkt av han iaf. o att han skulle bättra sig. o använda egna foton hädanefter. vilket ja hoppas att han kommer göra. köper han ngt av mig o sedan ska sälja vidare o ja ser mina foton igen så ska ja försöka komma vidare med de hela. hahahaha
Om man vill går det väl att blockera vissa köpare att bjuda på ens auktioner om jag inte minns fel.
Mvh Patrik
okok mkt möjligt att man kan de. men skärper han sig så hoppas ja de e så o då får han köpa saker av mig om ja har ngt han vill ha. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tradera är och förblir Europas bästa sajt att inhandla det lilla man behöver,
och jag menar inte bara mopedrelaterat utan även om du vill köpa en cultig
gammal afrikansk shuota majada att ha bakpå pakethållaren..(lokal) <!-- </EdIndex> --></div>