<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En får tacka för gratulationerna

Man måste jobba för att få det man vill ha å smida medans järnet är varmt innan ngn rik Norrman/tysk hinner lägga ett fett bud. Såklart har jag samtidigt förståelse för dom andra besvikna spankulanterna. Jag kan tala om att jag vet precis hur det känns

Men det är ju kul att den stannar på orten & dessutom i samma kommun! Såklart kommer den i framtiden att ställas ut för allmän beskådning. Det finns även ganska mkt historik runt denna manick (har även gått som såg) å rätt som det är så kommer ngn gubbe eller tant ihåg den å sådant är extremt kul

.
Ska nu bara fundera på vilket sätt den ska göras i ordning.. Motorpaketet är faktiskt såpass fint så det funderar jag på att lämna orört endast rengjort. å fungerande med nytt däck. Är dock mer osäker på hojen eftersom det nästan inte finns en gnutta färg på den. Men samtidigt hatar jag nylackat (ganska mysko eftersom jag hela mitt liv jobbat med lacker!!)
styret, naven, gaffelbenen, vevparti, ska vara förnicklade, Ett alternativ hade ju varit om man. lackar om cykeln med siden matt svart å polerar upp glansen sedan patinerar fram ungefär samma patina som på motorpaketet..samtidigt är jag hopplöst förälskad i fyndskick så det andra alternativet är väl att bara rengöra smörja in å dit med fräscha gamla däck som håller luften.. hmm..det får väl gro ett tag för det går ju inte att ångra sig när man väl satt igång.. <!-- </EdIndex> --></div>