<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Husprojekt tar djävligt mkt längre tid än garageprojekt. Eftersom det där med kåkar är mindre roligt, sen är det ngt magiskt med husrenofixningar! Det är ganska skoj att projektera å bygga om men när väl väggar fönster mm. är uppe så är det som om gnistan far.. Har haft en utbyggnad olistad å halvfärdig flera år. Sen fick jag ett il i höstas när jag skulle göra en husvärdering när dom gamla lånen löpte ut. Då fick man nästan skämmas för det gick så fort att färdigställa..just nu har jag kvar att dra elen på min nyrenoverade toalett å det har nu stått still i flera månader.
Dock har jag ett giltigt orsak (Diskbråck) Men hur som helst känner man ett betydligt större sug till garaget än till min toalettrenovering..
Men..men ta lite av varje... Börja fixa lite i kåken å säg att du måste bocka/konstruera en pryl till rummet åsså knallar du in i garaget å pillar 45 min på moppen samtidigt som du fixar den lilla grejen på 5 min <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:Men..men ta lite av varje... Börja fixa lite i kåken å säg att du måste bocka/konstruera en pryl till rummet åsså knallar du in i garaget å pillar 45 min på moppen samtidigt som du fixar den lilla grejen på 5 min
Du menar att du vilseleder nån familjemedlem...
Aja baja man ska inte luras <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:Men..men ta lite av varje... Börja fixa lite i kåken å säg att du måste bocka/konstruera en pryl till rummet åsså knallar du in i garaget å pillar 45 min på moppen samtidigt som du fixar den lilla grejen på 5 min
Du menar att du vilseleder nån familjemedlem...
Aja baja man ska inte luras
Haha, precis så det brukar bli ibland. "Jag ska gå och leta en borr..." Och sen står man där och skruvar. Men du har rätt Doktorn, när man har rest och fått tätt, då falnar gnistan. Viljan finns men gnistan saknas. Brukar iofs komma tillbaka bara man sätter igång. Till helgen ska jag åtminstone få in matningen till hallens elcentral tänkte jag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hahaha ...typ: Jag ska bara....lär mig av barnen***L***..
Hmm... du sa hus...visst tusan...har ju ett klickgolv liggade som
skall in i hallen där har jag mera jobb, men det hinner jag nog! <!-- </EdIndex> --></div>