crescent crazy-type

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha de två projekten ligger faktiskt redan granne med mitt pannrum, är ju bara det att det kännts för kyligt ändå eftersom vi har denna arktiska kyla att dras med..nu trots allt något bättre..bara att bära ner lite pilsner 8) finns redan en skaplig pioneer stereo där nere så popen blir det nog inga problem med..ska försöka ge mig själv några lyckosparkar å en varm glesbygdsfrack bara staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har varit nere och pillrat lite på crazytajpen, mätt å funderat på lite ideer jag har :) tänker ju ta väck pakethållaren så jag kollar på lite olika lösningar :wink: hade ju tänkt riva resten av moppen under morgondagen om det bara kan bli en aning mildare :? <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:har varit nere och pillrat lite på crazytajpen, mätt å funderat på lite ideer jag har :) tänker ju ta väck pakethållaren så jag kollar på lite olika lösningar :wink: hade ju tänkt riva resten av moppen under morgondagen om det bara kan bli en aning mildare :?
glöm inte ta med kameran ner när du skruvar och några öl.sen måste du ju välja rätt musik. (METALLICA)vi som ska få 3 till 4 + i morr.skönt <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo kan nog va sant tture, gäller att ha igång rätt musik till mektimmarna, hade tänkt mig mozart när jag monterar ihop puchen :angel_grin: :whistle2: bilder kommer så småningom.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mozart är icke att föringa, han gjorde bra och pampig musik - precis den sorten som behövs till puchmek. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sant grannen åsså ett par skinande vita fina handskar så är det helt fulländat :mutt: för nu blir dom ju inte rostbruna när jag tar i moppen längre 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vit skjorta och byxor med pressväck. putsa skorna och glömm inte slipsen. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nådå conrad det fixar sig nog med det oxå :mutt: blir nog att fortsätta skruva i crazyn så man får vara lite mer arbetsklädd å höra på tyngre musik.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Raketaren skrev:nådå conrad det fixar sig nog med det oxå :mutt: blir nog att fortsätta skruva i crazyn så man får vara lite mer arbetsklädd å höra på tyngre musik.. 8)
Du hinner aldrig färdigt till våren!
Du har ju växt fast i tangentbordet :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo dom här dagarna kan jag ju sitta vid tagentbordet..eftersom det har varit så jäkla kallt och tvärt slagit om till så milt väder slår kylan in i huset så källaren är ingen bra plats att meka på nu..alldeles för kallt där nu huvva.. :) och jag resonerar ju som så att det jag inte hinner nu det gör jag sedan.. :wink: dessutom har jag ju fortfarande delar på lacken oxå..å en massa snöskottning..men det reder sig nog.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har varit ikällaren å härjat lite med crazytajp projektet i kväll, har ju ännu en gång stypit på problem.. :? motorfästet är nog bara att försöka hitta en ersättare åt, hulliganen som ägt den har ju inte varit snäll mot detta :shock: misstänker att han provat lite olika motorer på den här moppen.. :roll: nåja ska försöka få loss den fastrostade swingen å ge mig ut på jakt efter ett bättre motorfäste.. :? <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

Raketaren skrev:har varit ikällaren å härjat lite med crazytajp projektet i kväll, har ju ännu en gång stypit på problem.. :? motorfästet är nog bara att försöka hitta en ersättare åt, hulliganen som ägt den har ju inte varit snäll mot detta :shock: misstänker att han provat lite olika motorer på den här moppen.. :roll: nåja ska försöka få loss den fastrostade swingen å ge mig ut på jakt efter ett bättre motorfäste.. :?
mototfäste.menar du den som sitter ihop med svingen där bromsarmen sitter .kan vara så att jag har en extra ska kolla upp det . <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det är det nedre fästet som sitter i swingen och ramen.. :) vore kanon om jag skulle komma över ett..chansen kan nog stiga lite att ha den klar till motorshowen på åhlensgaraget då :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
musköchrister

Inlägg av musköchrister »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om du inte får nåt av tture,kan du höra av dig så ska jag kolla <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->musköchrister du har pm 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar