Filmtips
ICA-STIGs rökkampanj...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad tycker ni om filmen med icastig?
http://www.youtube.com/watch?v=mIpXxiTczkA <!-- </EdIndex> --></div>
http://www.youtube.com/watch?v=mIpXxiTczkA <!-- </EdIndex> --></div>
Bra film
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom är här är bra..... 
The.Shawshank.Redemption.1994, Svensk titel : Nyckeln till frihet
"Gone in 60 Seconds"
Har ni sett denna en grym film baserad på verkligt drama....Midnight.Express.1978.....
<!-- </EdIndex> --></div>

"Gone in 60 Seconds"
Har ni sett denna en grym film baserad på verkligt drama....Midnight.Express.1978.....

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Re: Bra film
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nyckeln till frihet & Midnight express är absolut toppklass. Filmer som måste ses! <!-- </EdIndex> --></div>billykid skrev:Dom är här är bra.....
"Gone in 60 Seconds"
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen här som kollar på moderna filmer så man kan få ett hyrtips..
Jag har sett flera på rad nu å dom var väl sisådär.. Hyrde en i förrgår som hette Experiment å igår hyrde jag en till. Den handlade om ngn mysko genmanipulerad människa som hette Dren (nerd baklänges..) Det roliga var att det var samma huvudskådis i bägge filmerna.. å bägge var helt nya ha..ha
han måste ha gett ett paketpris till filmbolagen.
Jag gillar filmer med fräna miljöer å speciellt gamla miljöer..& jag såg för ett tag sen en thriller med Dustin Hoffman. Där han var parfymerare den var rätt underhållande med mkt gamla miljöer..
Sen skulle jag skulle vilja hitta ngn sci fi rysare som tex alien det hade varit kul om det kom ngt nytt sånt
<!-- </EdIndex> --></div>

Jag gillar filmer med fräna miljöer å speciellt gamla miljöer..& jag såg för ett tag sen en thriller med Dustin Hoffman. Där han var parfymerare den var rätt underhållande med mkt gamla miljöer..
Sen skulle jag skulle vilja hitta ngn sci fi rysare som tex alien det hade varit kul om det kom ngt nytt sånt

- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->The Usual Suspects,The Game,Into the Wild,The Big Lebowski,Reservoir Dogs,The Matrix,Se7en,This Is Spinal Tap,Sideways,The Shining,Magnolia,Trainspotting,Monty Python And The Holy Grail,Collateral..mfl 
& yes ser film på BIO, dyrt javisst men det är där det ska ses..![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
Är guldmedlem på SF-bio <!-- </EdIndex> --></div>

& yes ser film på BIO, dyrt javisst men det är där det ska ses..
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
Är guldmedlem på SF-bio <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..