<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vi får komma fram med några förslag och göra en röstning!
själv håller jag med körmoped och pangerva båda är fina:D <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle vilja se en som är rund som tankdekalen på 1175'an fast med pepitamönster som bakgrund <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
knilsknilsson skrev:Skulle vilja se en som är rund som tankdekalen på 1175'an fast med pepitamönster som bakgrund
gör en enkel skiss och lägg upp bild
Denna form med svartvit pepita som bakgrund och med den röda Raketsport-texten, hellst med stora bokstäver som längst upp på startsidan.
tror denna storlek passar, jag tycker jag det är ofta lättare att placera en oval dekal än en kantig <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
knilsknilsson skrev:Skulle vilja se en som är rund som tankdekalen på 1175'an fast med pepitamönster som bakgrund
Denna form med svartvit pepita som bakgrund och med den röda Raketsport-texten, hellst med stora bokstäver som längst upp på startsidan.
tror denna storlek passar, jag tycker jag det är ofta lättare att placera en oval dekal än en kantig
du menar så här fast utan allt de svarta runt om:P
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
tror denna storlek passar, jag tycker jag det är ofta lättare att placera en oval dekal än en kantig
du menar så här fast utan allt de svarta runt om:P