VAD DU SKRIKER HASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Hasse skrev:PÄLLE !!!
DU HAR INTE SVARAT PÅ MIN FRÅGA!!!

Nej tyvärr har jag ingen sån, önskar att jag hade några såna också. Hmm, Ebay kanske

Jag kan nog ha nån, båda sorterna(4&5) vilket skick är du ute efter? koplett? du kan skciak PM så vi inte sabbar hans tråd.Hasse skrev:Ja, men då fick jag ju ett svar. Tyvärr ett negativt.
Utrymme är inget problem alls. Har en lagård för allt det där du räknade upp. Men lite mer hyllor skulle jag haft. <!-- </EdIndex> --></div>Conrad Engström skrev:Jag har inte läst hela tråden. Men som jag skrev i en tidigare tråd. Kasta ut skidor, bilhjul,cyklar, skottkerror, bilar, byggprylar, mm mm.
Jag vet flera som slutade med moppar och sedan ångrade sig och började om. Men Skoterett Novoletter och liknande går att sälja och omsättas till lagerhyllor eller liknande.
Brukar köpa konsoller och vita hyllplan. Det ska ju vara snyggt i mitt nybyggda (4-5år sen) garage. <!-- </EdIndex> --></div>NRoos skrev:Det är väl mer att dom skaffar nya hyllor och slänger dom gamlaBraxmatte skrev:Om man lånar alla böcker får man med hyllorna dåNRoos skrev:eller så får man hjälp av det lokala biblioteket![]()
Pälle skrev:Brukar köpa konsoller och vita hyllplan. Det ska ju vara snyggt i mitt nybyggda (4-5år sen) garage.NRoos skrev:Det är väl mer att dom skaffar nya hyllor och slänger dom gamlaBraxmatte skrev:Om man lånar alla böcker får man med hyllorna dåNRoos skrev:eller så får man hjälp av det lokala biblioteket![]()
Det är därför jag har en mobil från MAXI som kostade 300:-billykid skrev:Hmmm...Ja ibland blir jag lite trött...på har att jag har för massa mopeddelar och annat skrot liggande som bara skräpar
som man snubblar på mm.
Men då tänker jag som så att jag städar upp lite så får jag plats mend mera mopeddelar....
Har flera projekt som kanske alldrig blir klara...men vad gör det...Om 100år ....**L***....
Nån hobbies måste man ju ha, och allt kostar pengar....det är mycket dyrare hobby att fixa Bilar, Skoter, båtar mm.
Då jag inte lägger ner några pengar på att ha det senste prylarna: tex.. NY: Gräsklippare, Spis & Kyl, Bil, Platt TV, 3G-mobil mm...
för att grannen/kompisar har dom senaste heta prylarna. Är njöd med dom saker jag har...å dessa funkar bra för mig...
Så har jag råd att köpa moped delar & saker kontant.. även en Ny..: Gräsklippare, Spis & Kyl, Bil, Platt TV, 3G-mobil mm...
om jag skulle vilja göra så....det kan/har inte alla råd att göra, då om man måste ha dom senast satus prylarna...kanske
på avbetalningar...de kostar stålar..