NV Autoped 1953. levande igen! nya foton!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skall ge mig ner i garaget om en stund o kika mer på tändningen. skall ta det gamla svänhjulet o kapa isär så endast centrumet e kvar sen skall ja justera tändningen samt brytarna med hjälp av det. hoppas min ide fungerar för de e besvärligt att vrida plattan när svänghjulet e på på grund av de små hålen. återkommer senare om detta fungerar!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De ha gått en stund nu........... en bra stund faktiskt 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:skall ge mig ner i garaget om en stund o kika mer på tändningen. skall ta det gamla svänhjulet o kapa isär så endast centrumet e kvar sen skall ja justera tändningen samt brytarna med hjälp av det. hoppas min ide fungerar för de e besvärligt att vrida plattan när svänghjulet e på på grund av de små hålen. återkommer senare om detta fungerar!!
Det gäller ju att nockarna på svänghjulen är lika höga annars är det ingen bra ide <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo de e sant o så var fallet så det fungerade. den går fint nu. kör den lite mellan varven. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar