518-23 skrev:Jaha.
Imorgon går jag in till chefen och pratar ut... .
Sedan går jag ner till banken och ökar upp huslånet så mycket det bara går och lever loppan på pengarna till Lördag kväll .
Eller
Nu blev jag nyfiken! vart bor du i växjö?:P
Ca. 1km från Mc Donalds Norremark, <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ni gjorde mig sugen på samma sak... blir å åka in till stan efter lite äl nu då...så jag blir med i skålpartyt i kväll... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är ju klockan 19.00 och inget har hänt än, är undergången försenad eller blev den inställd/flyttad till ett annat datum <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den dära gubben har studerat bibeln för bra så han kan inte skilja på verkligheten och tecknat <!-- </EdIndex> --></div>
518-23 skrev:Jaha.
Imorgon går jag in till chefen och pratar ut... .
Sedan går jag ner till banken och ökar upp huslånet så mycket det bara går och lever loppan på pengarna till Lördag kväll .
Eller
Nu blev jag nyfiken! vart bor du i växjö?:P
Ca. 1km från Mc Donalds Norremark,
Aha! i Villa /radhusen då altså?:) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här sitter man 23.00, och riktigt riktigt tokfull, toktrött, och helt sinnesjukt slö. gubben har gjort sig till åtlöje. kan han ha. Skål på er alla goda o glada <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->18,00 i usa är ca 1.00 här men det hände inget, detta är en åter kommande grej vart tionde år, om man pratar med jehovas vittnen , så kan det hända vilken dag som helst, så buden är många, vi glömmer sån tjafs och lever lyckliga vidare <!-- </EdIndex> --></div>