Garagestädning, skräp, Sachs, Puch, VW Golf GTI, kokain?
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om vi inte får ordning på vår bil i tid så går det ju att hämta släpet från oss, så Kalle och Hasse kan dra 3-4 moppar istället för 2. Då har ju allt löst sig...
För du måste ju ha husvagnen med dig annars har ju Kalle och Hasse ingenstans att bo.
Det är ju ren förjäkligt tråkigt om vi inte får iordning bilen i tid (blev problem med den i fredags), vi har verkligen sett fram emot att åka. <!-- </EdIndex> --></div>
För du måste ju ha husvagnen med dig annars har ju Kalle och Hasse ingenstans att bo.
Det är ju ren förjäkligt tråkigt om vi inte får iordning bilen i tid (blev problem med den i fredags), vi har verkligen sett fram emot att åka. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo hade förvisso gått att hämta ner släpet, men det börjar ju vara en aning för sent har ju inte tid att åka upp å ta ner det just nu heller..
är ju en bit emellan oss ändå..
hade ju funkat om jag varit hemma förra helgen men var ju i sundsvall ..får hoppas det löser sig i allafall.. <!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såatte.... Tompa och ev andra som vill skicka delar med Raketaren till Mellsta - ni får PMa Raketaren själva och göra upp om leveransen. Det är upp till honom om han vill ta med sig grejer åt er.
Ska grejerna åka till Mellsta är det förskottsbetalning som gäller. Tompas bullar vet jag inte hur vi gör med. Kan du inte skicka lite starköl istället. Nån god sort
<!-- </EdIndex> --></div>
Ska grejerna åka till Mellsta är det förskottsbetalning som gäller. Tompas bullar vet jag inte hur vi gör med. Kan du inte skicka lite starköl istället. Nån god sort

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ja det löser sig,
annars är det ju inte så långt till falumarknaden <!-- </EdIndex> --></div>
Visst kan jag skicka några öl, men dom dricker väl raketarn upp innan du hinner få dom,Pälle skrev:Såatte.... Tompa och ev andra som vill skicka delar med Raketaren till Mellsta - ni får PMa Raketaren själva och göra upp om leveransen. Det är upp till honom om han vill ta med sig grejer åt er.

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi pratade precis om det
Toyota har ganska bra priser och då kan vi lämna bilen på rep. Det är växellådan som kläggat igen pga av för gammal olja. samt att en ventil behöver bytas. Ventilbytet hinns inte med i veckan, men de kan byta olja och det kan ev. hjälpa oss tillfälligt. Det roliga är ju att vi hade in bilen på service för en månad sedan och bad dom byta växellådesoljan men den var så fin att den inte behövdes bytas fick vi höra.. Dessa mekaniker 
Sorry att vi kapat din tråd Pälle
Vi kan snacka vidare på Mellstatråden <!-- </EdIndex> --></div>

Sorry att vi kapat din tråd Pälle

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Du får ge dom till Raketaren just innan han sätter sig i bilen för att åka hem, då är saken bifftompa skrev:Visst kan jag skicka några öl, men dom dricker väl raketarn upp innan du hinner få dom,Pälle skrev:Såatte.... Tompa och ev andra som vill skicka delar med Raketaren till Mellsta - ni får PMa Raketaren själva och göra upp om leveransen. Det är upp till honom om han vill ta med sig grejer åt er.
Ska grejerna åka till Mellsta är det förskottsbetalning som gäller. Tompas bullar vet jag inte hur vi gör med. Kan du inte skicka lite starköl istället. Nån god sortja det löser sig,
annars är det ju inte så långt till falumarknaden

både nybakta bullar och öl är ruskigt gott...
....
ja man kan ju aldrig så noga veta..tompa skrev:Visst kan jag skicka några öl, men dom dricker väl raketarn upp innan du hinner få dom,Pälle skrev:Såatte.... Tompa och ev andra som vill skicka delar med Raketaren till Mellsta - ni får PMa Raketaren själva och göra upp om leveransen. Det är upp till honom om han vill ta med sig grejer åt er.
Ska grejerna åka till Mellsta är det förskottsbetalning som gäller. Tompas bullar vet jag inte hur vi gör med. Kan du inte skicka lite starköl istället. Nån god sortja det löser sig,
annars är det ju inte så långt till falumarknaden

![cheers [cheers]](./images/smilies/slider_beersmiley1.gif)
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.