Sida 3 av 4
Postat: 07 jan 2013, 18:29
av SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 07 jan 2013, 20:58
av Lolalola
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillade ramriktningen.

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 11 jan 2013, 17:22
av sueco
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska bli kul att följa! har själv en Sport Combinette -66:a. Som jag ska fixa till i kördugligt skick. Sen blir det renovering nån gång... Ramen har original lack och jag har bara putsat upp och tvätta rent den. stara upp motorn här om dagen. Första kicken hoppa den igång på!

Inte så långt kvar till provkörning! Lycka till med din SC!

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 03 feb 2013, 19:13
av bjo
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Även denna moped har blivit blästrad
Lite spackel här kanske, tänkte ge mig på tennspackling när jag fått bort allt gammalt.
Den 3-växlade motorn är nu ihop satt

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 14 feb 2013, 17:53
av bjo
Postat: 17 feb 2013, 18:42
av Lolalola
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Talangfullt! Ser ju hur bra ut som helst.

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 13 maj 2013, 17:37
av bjo
Postat: 13 maj 2013, 19:24
av Oaken
Oj oj, denna maskin kommer bli kanonsnygg. Ska följas.

Postat: 13 maj 2013, 20:14
av bjo
En fråga till Zündappkunniga, vad ska det vara för färg på stöd, fotbrygga, avgasfäste och bromsarm?
Postat: 14 maj 2013, 07:20
av Pälle
Vitt stöd o fotpinnar vill jag minnas. Bromspedal tror jag ska vara förzinkad, galvad eller nåt... kanske vit.
Postat: 14 maj 2013, 07:26
av Lasse väss
Orange + BlingblingBlankt =
![flirt [flirt]](./images/smilies/slider_flirt.gif)
Postat: 24 jun 2013, 21:02
av bjo
Postat: 24 jun 2013, 21:23
av bjo
Vart ska tutan sitta???
Postat: 24 jun 2013, 22:15
av Micke S
Jag fick en likadan när jag fyllde 15. Den hade gått väldigt lite och tidigare ägts av en person som med all rätt kallades Pustarn
Det var en bra moppe som användes dagligen tills jag fick körkort tre år senare och jag trivdes bra med den. Dappar hade ju gubbstämpeln på sig men i mitt fall klarade jag mig från det genom att den var snabb med dåtida mått sett, 55-60 km/h
Den var väldigt nerskabbad när den såldes sedan men gick fortfarande bra. En och annan vurpa blev det, crosskörning i skogen och färdigheterna med sprayburk för att reda ut det var inte på topp

Postat: 24 jun 2013, 22:26
av Kenneth_
Måste ju säga att det ser bra ut , kanske bättre nu än när man ser vilken sort det är
