<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dessa bilder gör det inte lättare att sitta på jobbet.
Man blir grymt impad och avis och vill bara hem till garaget! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->stog det inte nåt om bus-bygge i början? vi verkar ha lite olika uppfattning om det, men det blir ju väldans tjusigt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt det där....undrar om det är nån av dom Raketaren köpte av mig som du fått överta eller? <!-- </EdIndex> --></div>
RetroR skrev:Snyggt det där....undrar om det är nån av dom Raketaren köpte av mig som du fått överta eller?
Jag köpte den röda 75 E-typen av raketaren men har fixat en ny tank till den .Klart den ska bli skitig ,men vad menar ni ,skulle jag rolla ramen för att ni ska vara nöjda <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej RetroR det är inte någon av dina dom är kvar här i örnsköldsvik båda två, den ena är ju min gula ttype och den andra finns hos tomas i köpmanholmen..
tture köpte en ram som jag köpte av jörgen i umeå..
tänkte bygga en rat type av den men ser nu att den fick ett bättre hem hos tture
du RetroR du har ingen störtbåge över till e-typen att sälja till mig.. den dråpliga crazytajpen skulle nog tycka om en sådan.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
RetroR skrev:Snyggt det där....undrar om det är nån av dom Raketaren köpte av mig som du fått överta eller?
Jag köpte den röda 75 E-typen av raketaren men har fixat en ny tank till den .Klart den ska bli skitig ,men vad menar ni ,skulle jag rolla ramen för att ni ska vara nöjda
nej dom är nog bara avundsjuka när det blänker tture, så fortsätt med putsen du...mopparna blir ju sååå snygga... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det där blir ju löjligt bra!
Om jag ska fota något och lägga upp här så lär man ju inte ta bort linskyddet... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser kanon fint ut Tture, som ut nytt fast bättre......Snygg å bra lösning på kedjesträkarna.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hittade Ttures våtservetter i kväll och fick ett nav blankt. Men när hjulet var monterat hade jag ju tummat på bitarna <!-- </EdIndex> --></div>