<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den ser superfin ut har du lackat själv eller är det han som ska lacka tanken som har fixat jobbet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->trevligt att se att nån har störtbågar till e-type oxå verkar som dom börjar bli *svårfunna* angående ljusfästet till bakljuset kan det vara rätt beror ju lite på vad det är för årsmodell..75 an hade ju det fästet.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:trevligt att se att nån har störtbågar till e-type oxå verkar som dom börjar bli *svårfunna* angående ljusfästet till bakljuset kan det vara rätt beror ju lite på vad det är för årsmodell..75 an hade ju det fästet..
Det var som fan ,det viste inte jag . hade alla 75 den eller fans det båda modellerna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->alla 75 or hade det plåtvinkelfästet.. såvida inte ägarna själva bytt dem mot det snyggare gammla fästet... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->de fästet ska sitta på 74an faktist vet jag inte om den är rät men en son sitter det på mina 75or så då väntar vi på christer så vi får se om det är rätt <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka