jag blir lite nyfiken på varför du valde en zyndappipa isället för t.ex en så kallad portugalpipa som passar direkt?
var det bara så enkelt att den dök upp till rätt pris eller finns det fördelar med den.
erlan skrev:jag blir lite nyfiken på varför du valde en zyndappipa isället för t.ex en så kallad portugalpipa som passar direkt?
var det bara så enkelt att den dök upp till rätt pris eller finns det fördelar med den.
erlan
Dök upp till rätt pris! Köpte den av coolvette här på forumet.
Sen har jag använt en sådan pipa förut också, och tyckte om draget i den.
Sura skrev:Fel !
Mats åker ännu fortare.
Han ligger nog närmare 150 nu...
Jasså?
Det har jag inte läst någonstans!
Då plockar han ut mer hästar nu än vad han gjorde på bänkingen!
Bänkade ju 21 hk sist han bänkade den väl? men efter det har han ökat insuget på fuggen lite o har visst ännu mer ork i maskin nu, snackade med han så sent som idag vid lunchtid!
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev:
Jasså?
Bänkade ju 21 hk sist han bänkade den väl? men efter det har han ökat insuget på fuggen lite o har visst ännu mer ork i maskin nu, snackade med han så sent som idag vid lunchtid!
Ja, runt 21 var det!
Misstänker jag ligger runt samma siffra.
NiklasHögberg skrev:
Jasså?
Ja, runt 21 var det!
Misstänker jag ligger runt samma siffra.
ja han bänkade runt 21 sist ja. men sen har han ju filat lite till på sina grejor så de har ev ökat lite till. så än ligger du nog i lä!
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev:
ja han bänkade runt 21 sist ja. men sen har han ju filat lite till på sina grejor så de har ev ökat lite till. så än ligger du nog i lä!
Ska fila mer sen när jag börjar tröttna på effekten!
Nu vill jag påbörja andra projekt. Är tröttsamt att hålla på med samma för länge..
NiklasHögberg skrev:
Ska fila mer sen när jag börjar tröttna på effekten!
Nu vill jag påbörja andra projekt. Är tröttsamt att hålla på med samma för länge..
Jag tycker att du ska ge dig på en puch, då blir det lite utmaning att få ut 20 pållar ;)
Inser att märket säkert ger dig utslag lite överallt på kroppen men gör ett försök