<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->brorsan hade en rolig snöslunga. Paj ljuddämpare å utan varvtalsregulator
Så varje gång han kom in i snödrivan var han tvungen att möta med gasen det blev som lite mer känsla över snöskottandet med den.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja så här såg det ut hemma hos mig på lördagkväll den 23/1.
Kunde inte hålla mig utan tog en liten tur, första vända i snö med denna Compact.
Trodde att det bara skulle slira å halka, men det greppade mycket bättre än jag trott....
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja jag blev riktigt lurad av Bore det fjunsnöade å tempen låg på -10 ca..så jag tänkte att jag när kvällen kommer så tar jag fram den lilla hulken å drar av skiten. Men nästa gång jag kollade på tempen var det -24 fuck jag vill inte väcka den lille när det är så kallt..så det får se ut så här nu ett tag... kaos i min pedantiska värld <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjohoo nu är det plusgrader å det känns som om man kan knalla ut i badbrallor när man blivit van vid kylan. Nu lär väl all vinterns snö trilla ner från taken men det gör inget när man kan sitta i min permobil å spaka runt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo man tackar +grader här oxå... hoppas att snön åker av taken så man inte behöver skotta av skiten.. som sagt det går till och med att vistas utomhus igen... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...