Fått någon snö?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->brorsan hade en rolig snöslunga. Paj ljuddämpare å utan varvtalsregulator :D
Så varje gång han kom in i snödrivan var han tvungen att möta med gasen det blev som lite mer känsla över snöskottandet med den.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den här tyckte jag var rätt vettig ändå.. 8)
http://www.youtube.com/watch?v=BahOwtQrvuo&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Den här tyckte jag var rätt vettig ändå.. 8)
http://www.youtube.com/watch?v=BahOwtQrvuo&feature=related

Fränt, men bara en kan ju vara värst http://www.youtube.com/watch?v=p1iqeEg7ufw&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Den här tyckte jag var rätt vettig ändå.. 8)
http://www.youtube.com/watch?v=BahOwtQrvuo&feature=related
Sån skulle ja gärna ha 8) 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Snow

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja så här såg det ut hemma hos mig på lördagkväll den 23/1.

Bild

Bild

Kunde inte hålla mig utan tog en liten tur, första vända i snö med denna Compact.
Trodde att det bara skulle slira å halka, men det greppade mycket bättre än jag trott.... 8)

http://www.youtube.com/watch?v=stFjTRoMUe0 <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ju ut att gå riktigt bra det där Billy :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var de dax då igen -4 grader å ett jäkla busväder med snö igen... :frustrerad: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
PipaZ

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-11 och snö... O ja bor ändå hyfsat mitt/söder i Sverige :O <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dåligt me snö nu :( Bara kyla <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja jag blev riktigt lurad av Bore :roll: det fjunsnöade å tempen låg på -10 ca..så jag tänkte att jag när kvällen kommer så tar jag fram den lilla hulken å drar av skiten. Men nästa gång jag kollade på tempen var det -24 fuck :evil: jag vill inte väcka den lille när det är så kallt..så det får se ut så här nu ett tag... kaos i min pedantiska värld :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjohoo nu är det plusgrader å det känns som om man kan knalla ut i badbrallor när man blivit van vid kylan. Nu lär väl all vinterns snö trilla ner från taken men det gör inget när man kan sitta i min permobil å spaka runt. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo man tackar +grader här oxå... :) hoppas att snön åker av taken så man inte behöver skotta av skiten.. :P som sagt det går till och med att vistas utomhus igen... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Yippi, Den vita skiten gled av mitt tak i tisdags. slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->i morgon blir det plusgrader har de lovat :D
Och på lördag några fler :D :D
Då töar det mer :D :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bara tacka å ta emot... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar