<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag vet inte om det är min syn som strular eller om han fotat med vidvinkelobjektiv men det ser ut som om gaffeln är lite knäckt
å är inte dekalerna bak å fram
å stavning.. men en sak kunde han göra rejält å det var att ta betalt 12800 för en tvåpet vilken lyckoluva <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:jag vet inte om det är min syn som strular eller om han fotat med vidvinkelobjektiv men det ser ut som om gaffeln är lite knäckt
å stavning.. men en sak kunde han göra rejält å det var att ta betalt 12800 för en tvåpet vilken lyckoluva
Bensinkranen på vänster sida borde väll innebära att det är en 70 eller senare?! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:jag vet inte om det är min syn som strular eller om han fotat med vidvinkelobjektiv men det ser ut som om gaffeln är lite knäckt
å stavning.. men en sak kunde han göra rejält å det var att ta betalt 12800 för en tvåpet vilken lyckoluva
Bensinkranen på vänster sida borde väll innebära att det är en 70 eller senare?!
siter det inte sving lås på den det har väl bara 1252 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->en på miljonen att 2 såna här kommer ut med 7 min mellanrum ?
och båda säljarna heter Mats !!!!
jag ger mig fan på att båda är 59:or också
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den första (och billigaste) såg absolut bäst ut. Den finns också ganska nära där jag bor. Inte så långt ifrån Förlösa kyrka (mopeden menar jag).
Jag gillade mopedens linjer och färg. Som hämtade ur en veckotidning från femtiotalet . Klart värd ett designpris! <!-- </EdIndex> --></div>
kejsaren skrev:en på miljonen att 2 såna här kommer ut med 7 min mellanrum ?
kejsaren skrev:en på miljonen att 2 såna här kommer ut med 7 min mellanrum ?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag spelade också corona med kompisen på kvällarna
, på dagarna åkte jag corona.
Jag satte på roulettemotor med motorbroms.
varför vet jag inte
Jag köpte min HVA corona för 13kr 1971 , kvittot finns kvar.
motorn satt fast , men efter lite olja och 2 timmars mek var den igång.
det skall finnas ett gammalt kort på mig och moppen
när jag fixade till den med puts och ny lack blev jag totallurad av coronaspelskompisens äldre vän , den historian vågar jag inte berätta nu !! <!-- </EdIndex> --></div>