Raketsport skrev:Måste nog skaffa regntäta cykelbyxor eller våtdräkt om detta ska fortsätta.
Finns ju fina grejor för att hålla sig torr, leta på en MC-butik. Jag har nåt liknande som på bilden och dom har används flitigt förr...
Numera åker jag ju inte på långsemester och har inte varit på en MC-träff sen 2011. Köp en storlek större så får du plats med FETVADD under
Kostar förvisso en slant men du förblir torr!
De där är nog bra på hoj och moped, men på cykel... Då är det mer sånt här som funkar
(vind och vattentät där det främst behövs)
Cykel är bra träningsredskap Hade förr en tjänstecykel på jobbet, ett petrokemiskt fabriks komplex tar upp stor yta och lång tid om man skall gå genom det till fots och stora delar är stängda för fordon p.g. av explosions risken . Så jag cyklade en hel del på den tiden.
Samma här att det är skönast inne. Sigge är lite ovaken och undrar om vi inte ska göra något roligt
Bilagor
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Från -4 till +2 och regn på morgonen, grusvägen utanför var isbana av högsta klass. Fick gå på gräskanterna när jag hämtade tidningen. Vägentreprenören kom och grusade kl nio men gruset tog slut med 150 meter kvar till stora vägen. Han kommer tillbaka nu 09 47 ser jag. Håller nere hastigheten på trafiken utanför i alla fall Kör mycket byggtrafik förbi oss numera då kommunen bygger nytt vattenverk längre upp och samtidigt gräver ned nya vatten och avlopps rör så det är kaos på den andra normalt större och asphalt väg som också leder till bygget.