Fått någon snö?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hurra :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Andra dagen med plusgrader, hoppas snön från ladugårdstaket skjutsar ner idag.
Våra katter är överlyckliga att det är väder för att gå ut och fånga näbbmöss. De radar upp dom så prydligt på altanen så att vi ska se alla byten.

Hoppas på plus imorgon också för då är det Rally i Vännäs. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->usch va äckligt..tacka vet jag hund den tar inte in sånt..den brukar bara äta kattskit :(
Ja här är det +3 å man sitter bara å väntar på att snön kommer ner från altantaket innan det fryser på igen :roll:
Fluktar över mot "grannen" men där är det öde.. Jag tror att han har ramlat på sin promenad å brytit alla fingrar med tanke på hans torftiga inläggsantal. Synd att han inte e hemma jag som har kaffet varmt me godoppa till.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror att jag hittade grannen :shock:
han kan nog behöva en kopp varmt kaffe...
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Väck ej den björn som sover :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:usch va äckligt..tacka vet jag hund den tar inte in sånt..den brukar bara äta kattskit :(
Ja här är det +3 å man sitter bara å väntar på att snön kommer ner från altantaket innan det fryser på igen :roll:
Fluktar över mot "grannen" men där är det öde.. Jag tror att han har ramlat på sin promenad å brytit alla fingrar med tanke på hans torftiga inläggsantal. Synd att han inte e hemma jag som har kaffet varmt me godoppa till.. :roll:
Äckligt ja, men bra! Dom gör sitt jobb och i och med att dom radar upp dom så får vi inga döda djur utspridda på tomten utan kan ta all fångst och slänga på komposten som sedan skator och rovfåglar vittjar. En del av ett alldeles utmärkt kretslopp.

Ja, var är Grannen? Det var länge sen han var ute och snacka strunt med oss. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Windsor50

Inlägg av Windsor50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-17 inatt, nu är det 0. Perfekt temperatur för att se
NM i isracing ikväll. Räcker med ett par långkallingar :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

Windsor50 skrev:-17 inatt, nu är det 0. Perfekt temperatur för att se
NM i isracing ikväll. Räcker med ett par långkallingar :wink:
Låter kanon det! Vill också dit :( Men för långt att åka + ska på rally imorn. Hoppas det kommer upp mycket filmer :) Ha så kul där :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Windsor50 skrev:-17 inatt, nu är det 0. Perfekt temperatur för att se
NM i isracing ikväll. Räcker med ett par långkallingar :wink:
Lycka till med att se tävlingarna, jag härstammar från Funbo MS en klubb med is racinganor, bla Erik Stenlund mfl. , fast vi höll på med cross:D <!-- </EdIndex> --></div>
Windsor50

Inlägg av Windsor50 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har aldrig varit på isracing innan skall bli kul.
Inte ofta det körs så här långt söderut.
Det är på Dackarna speedways hemma bana,
Dom har arbetat med isen en månad snart. <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://svtplay.se/v/2299863/isracing_i_malilla

:D :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

Raketsport skrev:
dr.novolette skrev:usch va äckligt..tacka vet jag hund den tar inte in sånt..den brukar bara äta kattskit :(
Fluktar över mot "grannen" men där är det öde.. Jag tror att han har ramlat på sin promenad å brytit alla fingrar med tanke på hans torftiga inläggsantal. Synd att han inte e hemma jag som har kaffet varmt me godoppa till.. :roll:
Äckligt ja, men bra! Dom gör sitt jobb och i och med att dom radar upp dom så får vi inga döda djur utspridda på tomten utan kan ta all fångst och slänga på komposten som sedan skator och rovfåglar vittjar. En del av ett alldeles utmärkt kretslopp.

Ja, var är Grannen? Det var länge sen han var ute och snacka strunt med oss.
Träffade honom nyss har inte tid säger han..mkt busy må jag säga
:roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmm har han hittat några nya moppeobjekt han smyger med tro :hmm: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag som trodde Grannen kört fast med traktorn någonstans.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nåja nu är det ju blidväder...+4 grader här i ö-vik..så det borde ju blivit varmt å gott hos grannen oxå så han töar lös snart... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar