Fått någon snö?
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Andra dagen med plusgrader, hoppas snön från ladugårdstaket skjutsar ner idag.
Våra katter är överlyckliga att det är väder för att gå ut och fånga näbbmöss. De radar upp dom så prydligt på altanen så att vi ska se alla byten.
Hoppas på plus imorgon också för då är det Rally i Vännäs. <!-- </EdIndex> --></div>
Våra katter är överlyckliga att det är väder för att gå ut och fånga näbbmöss. De radar upp dom så prydligt på altanen så att vi ska se alla byten.
Hoppas på plus imorgon också för då är det Rally i Vännäs. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->usch va äckligt..tacka vet jag hund den tar inte in sånt..den brukar bara äta kattskit 
Ja här är det +3 å man sitter bara å väntar på att snön kommer ner från altantaket innan det fryser på igen
Fluktar över mot "grannen" men där är det öde.. Jag tror att han har ramlat på sin promenad å brytit alla fingrar med tanke på hans torftiga inläggsantal. Synd att han inte e hemma jag som har kaffet varmt me godoppa till..
<!-- </EdIndex> --></div>

Ja här är det +3 å man sitter bara å väntar på att snön kommer ner från altantaket innan det fryser på igen

Fluktar över mot "grannen" men där är det öde.. Jag tror att han har ramlat på sin promenad å brytit alla fingrar med tanke på hans torftiga inläggsantal. Synd att han inte e hemma jag som har kaffet varmt me godoppa till..

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ja, var är Grannen? Det var länge sen han var ute och snacka strunt med oss. <!-- </EdIndex> --></div>
Äckligt ja, men bra! Dom gör sitt jobb och i och med att dom radar upp dom så får vi inga döda djur utspridda på tomten utan kan ta all fångst och slänga på komposten som sedan skator och rovfåglar vittjar. En del av ett alldeles utmärkt kretslopp.dr.novolette skrev:usch va äckligt..tacka vet jag hund den tar inte in sånt..den brukar bara äta kattskit
Ja, var är Grannen? Det var länge sen han var ute och snacka strunt med oss. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Men för långt att åka + ska på rally imorn. Hoppas det kommer upp mycket filmer
Ha så kul där
Låter kanon det! Vill också ditWindsor50 skrev:-17 inatt, nu är det 0. Perfekt temperatur för att se
NM i isracing ikväll. Räcker med ett par långkallingar

- alf-johan
- Forumsponsor
Lycka till med att se tävlingarna, jag härstammar från Funbo MS en klubb med is racinganor, bla Erik Stenlund mfl. , fast vi höll på med cross:D <!-- </EdIndex> --></div>Windsor50 skrev:-17 inatt, nu är det 0. Perfekt temperatur för att se
NM i isracing ikväll. Räcker med ett par långkallingar
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://svtplay.se/v/2299863/isracing_i_malilla

-
Träffade honom nyss har inte tid säger han..mkt busy må jag sägaRaketsport skrev:Äckligt ja, men bra! Dom gör sitt jobb och i och med att dom radar upp dom så får vi inga döda djur utspridda på tomten utan kan ta all fångst och slänga på komposten som sedan skator och rovfåglar vittjar. En del av ett alldeles utmärkt kretslopp.dr.novolette skrev:usch va äckligt..tacka vet jag hund den tar inte in sånt..den brukar bara äta kattskit
Ja, var är Grannen? Det var länge sen han var ute och snacka strunt med oss.

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nåja nu är det ju blidväder...+4 grader här i ö-vik..så det borde ju blivit varmt å gott hos grannen oxå så han töar lös snart...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...