<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->man får ju tänka så här att man lär sig ju av dåliga affärer det har jag oxå gjort ett antal av men man lägger delarna som man missat på den gången åt sidan..och vips har man köpt nåt annat projekt dit det överblivna delarna passar... även detta har ju hänt några gånger.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:man får ju tänka så här att man lär sig ju av dåliga affärer det har jag oxå gjort ett antal av men man lägger delarna som man missat på den gången åt sidan..och vips har man köpt nåt annat projekt dit det överblivna delarna passar... även detta har ju hänt några gånger..
Sant!
Det är iallafall en Piaggio Ciao <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var på väg hem från en kompis (skogsväg) och då ser jag en bil kommer, bromsar in lite, svänger in till sidan, ser bilen kommer på SLADD och ner i diket. åker fram. Då är det en kompis som kör...
Jag: Va fan göru
Han: Ville ju inte köra ner dig
Jag: Var ju långt ifrån!
Han: Aja skit samma,det var ju kul
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej, det blev ingen upd i söndags. Vi var båda helt slutkörda, och bestämde oss för att hoppa över det denna vecka. Skulle egentligen ha skrivit ut det på forumet så ni vet. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad ska man använda om man ska putsa flägarna på en Crescent 2000,
Det är ju inte krom så det funkar inte med Autosol eller? <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7