Raketaren skrev:en mycket bra lyft ser det ut som...men var hittar man en överbliven sjukhussäng.. en sådan skulle jag faktiskt behöva i källargaraget..
Det finns en på blocket i Timrå går säkert att göra nått åt priset 700kr den har varit ute ett tag <!-- </EdIndex> --></div>
monarped ilo -53 2st
husqvarna 1185
monarped
monarped M38
Cresent 1149 -61
Cresent 1149-61
Cresent 1151-62
Cresent 1151-62
Cresent 1209-75
Rex comet grand prix -77 EKF.
Yamaha dt -89
Chevrolet bel air sport cupe -57.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nää hade tänkt ha den till mig själv...börjar ju bli lite gammal och sjuk nu.. kanske går det att ligga å skruva då... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nee ingen trimmar väl en tryckkokare de bäddar bara för problem..
nice bike förresten köpte en likadan förra månaden men min är den äldre modellen heter monark har padda å har även ett litet Monarkemblem på benskyddet (har inte sett detta förr..) 340 mil å en ägare lägger upp foto sen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snygg skoterett! Ska bli kul att se doktorns också, de är ovanligt med monark emblemet på frontkåpan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he ser skumt ut med helblå tank på sm-50 in...men du har hittat en rätt ovanlig moppe i allafall.. grattis till köpet.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Räknar inte med att någon ska förstå vad som är så bra med en sån tank men jag tycker de är så fräna. Nu är jag ett steg närmare nästa projekt, Z-2015?? <!-- </EdIndex> --></div>