Jag måste få bekänna en sak, eftersom det är 30år sedan så är det väl preskriberat nu
När jag gick i skolan så var man ju liksom tvungen att hålla på ett hockeylag
Jag har en halsduk från den tiden någonstans , och tro det eller ej men det står Skellefteå AIK på den
zappafan skrev:Bilsugen istället för mer moppar känns det som... gillar den här modellen stenhårt (+ det är en Pontiac..) http://www.blocket.se/ostergotland/Pont ... m?ca=2&w=3
Sen var det faktiskt riktigt nära att man inhandlade Stellan Egelands 29 Rod från Åland (tror jag hade andra tjing på den...)
zappafan skrev:
Sen var det faktiskt riktigt nära att man inhandlade Stellan Egelands 29 Rod från Åland (tror jag hade andra tjing på den...)
Roddar är mulligt!
Farsan har en 4-dörrars Cheva -38 som stått 40år hemma i ladan, som jag hoppas få ta över så småningom.
Vore mums att flytta över den gött patinerade karossen på en modern ram med V8 och luftfjädring...
Är det nån Tekniknörd här på forumet som vet hur många GB man använder om man hör på webbradio ett par timmar i veckan? bytte till ett mindre abonnemang på Telia & där sa tjejen jag använde kring 1,5 GB i månaden, då sa jag att jag inte surfa så mycket & när man är hos kompisar är man ju på deras trådlösa, & några Appar tycker jag inte "ligger" på heller....
jag bytte också inom telia vid nyår och då sa dom att 2gb räcker för mig men den här månaden har jag streamat lite ljudböcker och annat tilll blåtandslurarna i verkstan och då fick jag mess om att mina 2gb var slut och att resten av månaden fick jag gå ner på lågfart och det kan jag säga att det SUGER
kejsaren skrev:jag bytte också inom telia vid nyår och då sa dom att 2gb räcker för mig men den här månaden har jag streamat lite ljudböcker och annat tilll blåtandslurarna i verkstan och då fick jag mess om att mina 2gb var slut och att resten av månaden fick jag gå ner på lågfart och det kan jag säga att det SUGER
jag ska nog byta till ett dyrare abb
Då köper man bara lite extra MB
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60