<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker alltid att det är roligt att se veteranmopeder i gamla filmer/serier, så den där bilden var rolig att se!
Här är ett klipp från en 80-talsserie som jag tror att de flesta kommer ihåg, lägg märke till mopeden som är med mellan 0:00-0:10 och 1:47-1:55 http://www.youtube.com/watch?v=UuLhDH3mjwM <!-- </EdIndex> --></div>
Ja, din flaka är snygg bigge det är den verkligen men det är jag som vill ha dom som dom var för det är så jag minns dom nämligen... Å så ska det vara träflak eller någon plyfaskiva samt träramen runtomkring precis som flakan i annonsen du visade. Men det är så jag vill ha det och vi har ju olika tycke som smak som bekant... <!-- </EdIndex> --></div>
Ja, din flaka är snygg bigge det är den verkligen men det är jag som vill ha dom som dom var för det är så jag minns dom nämligen... Å så ska det vara träflak eller någon plyfaskiva samt träramen runtomkring precis som flakan i annonsen du visade. Men det är så jag vill ha det och vi har ju olika tycke som smak som bekant...
ja visst de den om MÅLAD! bilden ljuger :O
det finns rensel drag å så i lacken men den e fin TACK
jo visst orginal lack e jätte fint men denna lacken va FÖR jävligt den va bara BLÄ!
klart det ska va trä flak har tyvär ingen bild på flaket men om du tänker dig ett mörkt trägolv
har nämligen lagt "klik" golv <!-- </EdIndex> --></div>