Raketaren skrev:ska ut och packa om bilen...behöver ju knappast en massa prylar för moped när man ändå inte får med sig nån ner..bagaget blir säkert mindre upptaget nu...
ställde däremot in en öl-kyl för det får man väl trösta sig med nu..
Om du vill kan du få låna min stockholmare , jag åker nog mest på enpetaren iallafall <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:ska ut och packa om bilen...behöver ju knappast en massa prylar för moped när man ändå inte får med sig nån ner..bagaget blir säkert mindre upptaget nu...
ställde däremot in en öl-kyl för det får man väl trösta sig med nu..
Om du vill kan du få låna min stockholmare , jag åker nog mest på enpetaren iallafall
du är att en snäll själ du braxen! många plus i kanten till dig!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är mellstaträffen träffen dit man ska pilgrimresa? Är ju ivartfall mycket surr här på forumet om den? Är det en "stor" träff i veteranmoppevärlden? <!-- </EdIndex> --></div>
volvomannen skrev:Är mellstaträffen träffen dit man ska pilgrimresa? Är ju ivartfall mycket surr här på forumet om den? Är det en "stor" träff i veteranmoppevärlden?
Är den största i sverige, eller var det till och med i världen? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nyvaken efter första natten på mellsta. Tror vi hade väldigt roligt i går:)
Det känns så i skallen... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å här ligger man i feber och förkylning
Ha så trevligt och hälsa alla från oss!! Snyft... <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Å här ligger man i feber och förkylning
Ha så trevligt och hälsa alla från oss!! Snyft...
verkligen ledsamt att ni ej kan komma. åker uppåt om några timmar med min familj. alla utom lilleman. han far till sin favorit farfar o farmor. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var där och kikade idag, bor i Borlänge så har ganska nära hem. Braxen, hade han en whiskeyflaska på pakethållaren idag? I sådana fall tror jag att jag såg honom
Många trevligt trimmade moppar på bänken idag. <!-- </EdIndex> --></div>
johanLP skrev:Var där och kikade idag, bor i Borlänge så har ganska nära hem. Braxen, hade han en whiskeyflaska på pakethållaren idag? I sådana fall tror jag att jag såg honom
Många trevligt trimmade moppar på bänken idag.
Stämmer bra, men nu är det nog inte så mycket kvar i den flaskan Bänken är välbesökt. <!-- </EdIndex> --></div>