Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
Re: Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
Man borde väl kunna stå på en stadig arbetspall för att få lagom arbetshöjd när man klipper? 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Inte i våran sluttning i alla fall, men jag skulle bli tokig om jag dessutom var tvungen att hela tiden kliva upp och ner för en pall. Krävs att man rör sig ganska mycket för att få det bra.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Raketsport skrev:Inte i våran sluttning i alla fall, men jag skulle bli tokig om jag dessutom var tvungen att hela tiden kliva upp och ner för en pall. Krävs att man rör sig ganska mycket för att få det bra.
skulle tro det....

- zappafan
- Forumsponsor
För bökigt tycker jag , isf skulle man gjort en lång bänk, men näe + det är olika höjd på marken på "fram & baksida"... (2 * 50 meter lång häck)56:an skrev:Man borde väl kunna stå på en stadig arbetspall för att få lagom arbetshöjd när man klipper?
Det vet man ju lite själv hur det är......Raketsport skrev: Krävs att man rör sig ganska mycket för att få det bra.
- pangerva
- Forumsponsor
Klipp kortare så är det enklare att komma åt. 

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Du kan få låna Vännäs Motormuseums häcksax.... Tyvärr dåliga bilder men kan fixa bättre vid intresse...zappafan skrev:Häcksaxen man har håller på att va sliten (Elkabelmodell..) fick låna en bensindriven av en kompis ifjol men tyckte den var tung, funderar på en batteridriven men är lite skeptisk till driftstid & ork, nån som har erfarenhet? (rätt så grov Rönnhäck ska väl tilläggas..)
]

Igår vart det sjösättning och provstart av båten.
Behövde inte tanka i år heller...
Behövde inte tanka i år heller...
Det kan ju vara bra om man har en granne med kranbil...Raketsport skrev:Har bensindriven och den är för tung om du inte ska klippa låga buskar, man klipper ogärna buskar och häckar i axelhöjd eller i sluttning.

Hej, hej du.. Det är bra med mössa på huvet när man svetsar 

- zappafan
- Forumsponsor
Det här med att vara Ironisk det är inget jag uppskattar.....pnilz skrev:Du kan få låna Vännäs Motormuseums häcksax.... Tyvärr dåliga bilder men kan fixa bättre vid intresse...zappafan skrev:Häcksaxen man har håller på att va sliten (Elkabelmodell..) fick låna en bensindriven av en kompis ifjol men tyckte den var tung, funderar på en batteridriven men är lite skeptisk till driftstid & ork, nån som har erfarenhet? (rätt så grov Rönnhäck ska väl tilläggas..)
]

Jaha tacken för att man är snäll....zappafan skrev:Det här med att vara Ironisk det är inget jag uppskattar.....pnilz skrev:Du kan få låna Vännäs Motormuseums häcksax.... Tyvärr dåliga bilder men kan fixa bättre vid intresse...zappafan skrev:Häcksaxen man har håller på att va sliten (Elkabelmodell..) fick låna en bensindriven av en kompis ifjol men tyckte den var tung, funderar på en batteridriven men är lite skeptisk till driftstid & ork, nån som har erfarenhet? (rätt så grov Rönnhäck ska väl tilläggas..)
]![]()
![]()

Den man bär på ryggen går riktigt bra den har jag provat rätt kul grej!
Ja, det måste man ha.56:an skrev:Hej, hej du.. Det är bra med mössa på huvet när man svetsar

/ P