crescent crazy-type
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är samma som jag har. jag har 2 st 22mm kvar. Ska vi byta så får
du vad du behöver och jag får en sats son går att använda någonstans.
men du måste spara den vita ringen för den fattas på mina. fast dom var nya så var ringarna borta på ena satsen jag köpte.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
du vad du behöver och jag får en sats son går att använda någonstans.
men du måste spara den vita ringen för den fattas på mina. fast dom var nya så var ringarna borta på ena satsen jag köpte.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->

Svårt att plåta glitter inomhus <!-- </EdIndex> --></div>
Hittade den idagRaketaren skrev:lägg gärna ut en bild på den lacken Braxen skulle vara skoj att se..
kommer nog hem lite mer färdiglackade pryttlar till crazyn i morrnkväll klämmer in nån bild på detta då

Svårt att plåta glitter inomhus <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers 

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har faktiskt funderat på ett vurpollon att lacka i samma kulör..men dom är ju ruskigt små i storlekarna..
eller så har jag ovanligt tjock skalle 
har dock inte blivit nåt skruvande ikväll...har känt mig en smula lam hela dan..
har fixat lite kabel för fortsatt kabeldragning bara..
<!-- </EdIndex> --></div>

har dock inte blivit nåt skruvande ikväll...har känt mig en smula lam hela dan..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Pälle" Jättecool!!
Vita däcksidor och röda handtagsgummin vore nåt!
Nu Pälle sitter det ju röda customhantag på crazyn...
fattas då däck med vit sida men det orkar ju som sagt inte lädret med just nu
Nu Pälle sitter det ju röda customhantag på crazyn...

Häng den på styret när du "ställer ut den" <!-- </EdIndex> --></div>
Du behöver väl inte ha den på huvetRaketaren skrev:har faktiskt funderat på ett vurpollon att lacka i samma kulör..men dom är ju ruskigt små i storlekarna..eller så har jag ovanligt tjock skalle
![]()
Häng den på styret när du "ställer ut den" <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers 

Vad blir det för måtår? Tycker det skulle vara coolt om du hade en rödlackerad cylinder och motorkåpor som är lackade i nåt lite ovanligare...mörkgråa eller svarta kanske?
Varför inte måla insidan av skärmarna röda också
Härligt! Då vill vi ju se bilder såklart! Däck kan du ju köpa när det passar...plånboken.Raketaren skrev:"Pälle" Jättecool!!
Nu Pälle sitter det ju röda customhantag på crazyn...fattas då däck med vit sida men det orkar ju som sagt inte lädret med just nu
Vad blir det för måtår? Tycker det skulle vara coolt om du hade en rödlackerad cylinder och motorkåpor som är lackade i nåt lite ovanligare...mörkgråa eller svarta kanske?
Varför inte måla insidan av skärmarna röda också

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så här ser handtagen ut, köpta från nordscand.. 

kommer ju på lite viredekoration oxå..
i rött å vitt..

gjorde klart batterilådan idag oxå hämtad från en zündapp MC..har ju haft den i frysen ett tag så jag borde våga montera den nu..

då blev de inte mycket mer den här gången..

kommer ju på lite viredekoration oxå..

gjorde klart batterilådan idag oxå hämtad från en zündapp MC..har ju haft den i frysen ett tag så jag borde våga montera den nu..

då blev de inte mycket mer den här gången..

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha jo det kan ju va sant braxen, men skulle ju va skoj att ha en i en storlek så man kan använda den oxå när det finåks med the crazy thing...

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack för det ekstam..blir ju hyggligt med tanke på hur det såg i början.. ![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)

det ser ju en anig ljusare ut nu..

hoppas ju hinna med lite iväll efter jobbet oxå...tiden rullar ju fort till 1 a maj nu...
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)

det ser ju en anig ljusare ut nu..

hoppas ju hinna med lite iväll efter jobbet oxå...tiden rullar ju fort till 1 a maj nu...

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har varit nere igaraget ikväll men tycker ju bara det mesta har jävlats
fick ju byta ut det snygga gammla e-type bakljuset mot ett modernare och betydligt fulare biggerljus
lyktpottan till det äldre ljuset sprack ju i skruvinfästningarna..
så det är väl till att försöka hitta en bättre potta och försöka få emil att flaka den åt mig, men hinner ju i allafall inte få tag på en före åhlensvisningen 1 a maj, har ju inte råd med den nu heller om jag skulle råka hitta en hel.. 
bromsstaget till fotbromsen jäklades ju oxå, får ta med skiten på jobbet för modifiering imorrn..
sådana här skitkvällar vill man helst slippa...

bromsstaget till fotbromsen jäklades ju oxå, får ta med skiten på jobbet för modifiering imorrn..

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
He he har funderingar på ett sådant bakljus jag med,dom är grymt snygga .har allt utom pottan <!-- </EdIndex> --></div>
Ja dom där dagarna suger .men jag tror musköchrister har nytillverkade pottor till dom där antika gamla fula bakljusen som du pratar omRaketaren skrev:har varit nere igaraget ikväll men tycker ju bara det mesta har jävlatsfick ju byta ut det snygga gammla e-type bakljuset mot ett modernare och betydligt fulare biggerljus
lyktpottan till det äldre ljuset sprack ju i skruvinfästningarna..
så det är väl till att försöka hitta en bättre potta och försöka få emil att flaka den åt mig, men hinner ju i allafall inte få tag på en före åhlensvisningen 1 a maj, har ju inte råd med den nu heller om jag skulle råka hitta en hel..
bromsstaget till fotbromsen jäklades ju oxå, får ta med skiten på jobbet för modifiering imorrn..sådana här skitkvällar vill man helst slippa...
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
He he har funderingar på ett sådant bakljus jag med,dom är grymt snygga .har allt utom pottan <!-- </EdIndex> --></div>