crescent crazy-type

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är samma som jag har. jag har 2 st 22mm kvar. Ska vi byta så får
du vad du behöver och jag får en sats son går att använda någonstans.
men du måste spara den vita ringen för den fattas på mina. fast dom var nya så var ringarna borta på ena satsen jag köpte.

erlan <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:lägg gärna ut en bild på den lacken Braxen skulle vara skoj att se.. :)

kommer nog hem lite mer färdiglackade pryttlar till crazyn i morrnkväll klämmer in nån bild på detta då :P
Hittade den idag
Bild
Bild
Svårt att plåta glitter inomhus <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket tjusigt. thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he Braxen den var ju riktigt fräck... :clapping: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kollade bilderna på din Crazy riktigt grym lack thumb_up men det är nåt som saknas...

Naturligtvis behöver du ha en hjälm med samma lackering
det vore som pricken över i-et <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har faktiskt funderat på ett vurpollon att lacka i samma kulör..men dom är ju ruskigt små i storlekarna.. :? eller så har jag ovanligt tjock skalle :mutt:

har dock inte blivit nåt skruvande ikväll...har känt mig en smula lam hela dan.. :? har fixat lite kabel för fortsatt kabeldragning bara.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Pälle" Jättecool!!

Vita däcksidor och röda handtagsgummin vore nåt!

Nu Pälle sitter det ju röda customhantag på crazyn... :nod: fattas då däck med vit sida men det orkar ju som sagt inte lädret med just nu :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

Raketaren skrev:har faktiskt funderat på ett vurpollon att lacka i samma kulör..men dom är ju ruskigt små i storlekarna.. :? eller så har jag ovanligt tjock skalle :mutt:
Du behöver väl inte ha den på huvet
Häng den på styret när du "ställer ut den" <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

Raketaren skrev:"Pälle" Jättecool!!

Vita däcksidor och röda handtagsgummin vore nåt!

Nu Pälle sitter det ju röda customhantag på crazyn... :nod: fattas då däck med vit sida men det orkar ju som sagt inte lädret med just nu :roll:
Härligt! Då vill vi ju se bilder såklart! Däck kan du ju köpa när det passar...plånboken.

Vad blir det för måtår? Tycker det skulle vara coolt om du hade en rödlackerad cylinder och motorkåpor som är lackade i nåt lite ovanligare...mörkgråa eller svarta kanske?

Varför inte måla insidan av skärmarna röda också :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så här ser handtagen ut, köpta från nordscand.. :)

Bild

kommer ju på lite viredekoration oxå.. :P i rött å vitt..

Bild

gjorde klart batterilådan idag oxå hämtad från en zündapp MC..har ju haft den i frysen ett tag så jag borde våga montera den nu.. :mutt:

Bild

då blev de inte mycket mer den här gången.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha jo det kan ju va sant braxen, men skulle ju va skoj att ha en i en storlek så man kan använda den oxå när det finåks med the crazy thing... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Ekstam

Inlägg av Ekstam »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser riktigt trevligt ut :D Flake är ju det fränaste man kan lacka saker i slider_score.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tack för det ekstam..blir ju hyggligt med tanke på hur det såg i början.. staff_36-1

Bild

det ser ju en anig ljusare ut nu..

Bild

hoppas ju hinna med lite iväll efter jobbet oxå...tiden rullar ju fort till 1 a maj nu... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har varit nere igaraget ikväll men tycker ju bara det mesta har jävlats :evil: fick ju byta ut det snygga gammla e-type bakljuset mot ett modernare och betydligt fulare biggerljus :? lyktpottan till det äldre ljuset sprack ju i skruvinfästningarna.. :furious: så det är väl till att försöka hitta en bättre potta och försöka få emil att flaka den åt mig, men hinner ju i allafall inte få tag på en före åhlensvisningen 1 a maj, har ju inte råd med den nu heller om jag skulle råka hitta en hel.. corsodispari_unsure

bromsstaget till fotbromsen jäklades ju oxå, får ta med skiten på jobbet för modifiering imorrn.. :roll: sådana här skitkvällar vill man helst slippa... :eh?: <!-- </EdIndex> --></div>
tture

Inlägg av tture »

Raketaren skrev:har varit nere igaraget ikväll men tycker ju bara det mesta har jävlats :evil: fick ju byta ut det snygga gammla e-type bakljuset mot ett modernare och betydligt fulare biggerljus :? lyktpottan till det äldre ljuset sprack ju i skruvinfästningarna.. :furious: så det är väl till att försöka hitta en bättre potta och försöka få emil att flaka den åt mig, men hinner ju i allafall inte få tag på en före åhlensvisningen 1 a maj, har ju inte råd med den nu heller om jag skulle råka hitta en hel.. corsodispari_unsure

bromsstaget till fotbromsen jäklades ju oxå, får ta med skiten på jobbet för modifiering imorrn.. :roll: sådana här skitkvällar vill man helst slippa... :eh?:
Ja dom där dagarna suger .men jag tror musköchrister har nytillverkade pottor till dom där antika gamla fula bakljusen som du pratar om staff_36-1
He he har funderingar på ett sådant bakljus jag med,dom är grymt snygga .har allt utom pottan <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar