Lasse väss skrev:Grattis Men det blev väldans mycket pengar
Ps: Vad är vittsen med att dölja köpare och säljare , tar ca 30 sekunder att söka reda på
kanske av samma anledning som dom säljare som suddar ut regnummer på bilen dom har till salu !!!
jag blir alltid misstänksam då <!-- </EdIndex> --></div>
Ps: Vad är vittsen med att dölja köpare och säljare , tar ca 30 sekunder att söka reda på
kanske av samma anledning som dom säljare som suddar ut regnummer på bilen dom har till salu !!!
jag blir alltid misstänksam då
Självklar man tar bort nummer. Inte vill jag ha vem som helst springandes runt mina fordon / övriga ägor medan jag själv är på jobbet.. <!-- </EdIndex> --></div>
Självklar man tar bort nummer. Inte vill jag ha vem som helst springandes runt mina fordon / övriga ägor medan jag själv är på jobbet..
Tyvärr är det svårt att skydda sig idag. Har du dina telefonnummer hem eller mobil så får du fram en hybridkarta på eniro som visar huset man bor i. Listningen sker automatiskt, du måste kontakta ditt telebolag och Eniro för att det ska tas bort. Det är några i Umeå som fått sina crossar stulna på så sätt då de haft ute annons på blocket. <!-- </EdIndex> --></div>
Självklar man tar bort nummer. Inte vill jag ha vem som helst springandes runt mina fordon / övriga ägor medan jag själv är på jobbet..
Tyvärr är det svårt att skydda sig idag. Har du dina telefonnummer hem eller mobil så får du fram en hybridkarta på eniro som visar huset man bor i. Listningen sker automatiskt, du måste kontakta ditt telebolag och Eniro för att det ska tas bort. Det är några i Umeå som fått sina crossar stulna på så sätt då de haft ute annons på blocket.
Skyddat nr på mobilen. Brukar vara kostnadsfritt. Vill man visa numret så lägger man till *31# före numret man ringer och vips så är man inte hemlig längre... På hemtelefonen är det lite jobbigare (om man inte har hemligt) då det finns mängder av Söktjänster (eniro, hitta mfl) och man måste ändra uppgifter hos varenda en... <!-- </EdIndex> --></div>
Jag ratar alltid bort bilar med dold nummerskylt. klart man kollar alla uppgifter innan man ringer... orka lägga ner tid på en bil med stor krockska, skuld eller liknande. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj vad jag skulle loosat många fina affärer på det sättet..
Jag ringer hellre än att sitta å kolla upp fordon som kanske ändå visar sig vara helt fel även om det verkar bra rent pappersmässigt.. Jag tycker det går snabbast att bara prata med säljaren å även fråga om varför regnr är raderat de är inget att vara rädd för å är det en ärlig säljare ger han ju gladeligen ut regnr <!-- </EdIndex> --></div>
Tyvärr är det svårt att skydda sig idag. Har du dina telefonnummer hem eller mobil så får du fram en hybridkarta på eniro som visar huset man bor i. Listningen sker automatiskt, du måste kontakta ditt telebolag och Eniro för att det ska tas bort. Det är några i Umeå som fått sina crossar stulna på så sätt då de haft ute annons på blocket.
det är nog lite naivt att tro att man skyddar sig genom att sudda ut bilnumret
däremot kan det vara väldans bra att visa detsamma för då kan eventuella köpare kolla upp bilen och dess historia.
det brukar i alla fall jag göra <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:Oj vad jag skulle loosat många fina affärer på det sättet..
Jag ringer hellre än att sitta å kolla upp fordon som kanske ändå visar sig vara helt fel även om det verkar bra rent pappersmässigt.. Jag tycker det går snabbast att bara prata med säljaren å även fråga om varför regnr är raderat de är inget att vara rädd för
precis , och en säljare döljer ju heller aldrig nåt för köparen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja smaken är som baken
å det kanske är en ren slump
men jag har iaf märkt att man får bort dom "sämsta" köparna med att radera både regnr samt att strunta i att lägga in dom sista siffrorna i postnr. har faktiskt inte haft en enda mupp på gården sen jag började göra på det sättet. å det känns skönt men självklart så går det att forska om man sätter den sidan till.. <!-- </EdIndex> --></div>
56:an skrev:Tycker ni det är störande om det bara finns mejlsvar i en blocketannons?
Jag svarar nästan aldrig på en annons som bara har mejl, däremot så använder jag mejlsvaret som första kontakt i 90% av fallen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kom paket på posten idag En 17mm bing med kort luft burk, vill ha en sån då det ser lite mindre trimmat ut, åtminstone på håll...
En tysk 5,5 cylinder och med den en kolv, som såg lite skum ut? Är det hemfilat eller finns/fanns såna att köpa?